F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Formule 1-coureur Jules Bianchi overleden


De Franse Formule 1-coureur Jules Bianchi is vrijdagavond op op 25-jarige leeftijd overleden.

De familie van Bianchi heeft zijn overlijden zaterdagochtend bekend gemaakt, melden verschillende bronnen.

"Het is met diepe droefheid dat de ouders van Jules Bianchi, Philippe en Christine, zijn broer Tom en zus Melanie, bekend willen maken dat Jules gisteravond overleden is in het Centre Hospitalier Universitaire in Nice", zo meldt de Daily Mail.

"Jules vocht tot het einde, zoals hij altijd deed. Maar vandaag is een einde gekomen aan zijn gevecht'', zo laat de familie weten.
Crash

Bianchi boorde op 5 oktober 2014 zijn Marussia-bolide in een kraanwagen tijdens de Grand Prix van Japan. Hij lag al geruime tijd in coma.

Bianchi werd na zijn crash in Japan overgebracht naar een ziekenhuis in Nice. Daar is hij lange tijd verzorgd. Zijn familie gaf eerder dit jaar al te kennen dat de situatie van de coureur sinds zijn opname in het ziekenhuis niet verbeterde.

Bianchi reed in totaal 34 Grands Prix voor het team van Marussia.
Door: NU.nl

R.I.P.
 

JMD

Well-known member
Verschrikkelijk. Maar aan de andere kant heb ik hetzelfde als bij bv Prins Friso: leven als een kasplantje lijkt me ook niet wenselijk...

RIP
 

Mommiej

Well-known member
Die brengen weinig nieuws naar buiten. Laatste wat volgens mij bekend gemaakt is is dat hij thuis bij familie is en ze in ieder geval kan herkennen en dat hij licht verbetert (maar dat nieuws is ook al maanden oud)
 

JMD

Well-known member
Daarover gesproken: Hoe gaat 't momenteel met Schumi?

Die ook inderdaad.

Ik denk dat als we ooit nog beelden zien van Schumacher nu dat je je rot schrikt. Beetje zoals Christopher Reeves (superman) na dat ongeluk.
 

Ska P 187

Well-known member
Verwacht dat Max na teleurstellende vorige race komend weekend weer in de punten gaat racen.

Dan doe ik het wel. Ik heb geen goed voorgevoel en ik denk dat hij op een lullige manier, door eigen fout, weer in de grindbak belandt. The pressior's on.
Hoop dat ik er naast zit en dat hij naar het podium rijdt, dat wel.
 

gevegt

Well-known member
Silly season is ook begonnen.
Bottas gaat naar Ferrari. Volgens de geruchten natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan