F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Mol ziet natuurlijk weer geen fout in hetgeen Hamilton doet... Was het andersom geweest had hij Vettel aan de hoogste boom opgeknoopt...

Allebei gewoon straffen lijkt me. In een bocht een braketest, dan ben je echt gestoord.
 

Janssen

Well-known member
Mol ziet natuurlijk weer geen fout in hetgeen Hamilton doet... Was het andersom geweest had hij Vettel aan de hoogste boom opgeknoopt...

Allebei gewoon straffen lijkt me. In een bocht een braketest, dan ben je echt gestoord.

Jij was vast geen fan van Schumacher
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk niet. Vettel moet gewoon opletten.

Was bij de vorige herstart ook niet scherp.

Ik hoop wel op een staande start nu.
 

gevegt

Well-known member
Mol ziet natuurlijk weer geen fout in hetgeen Hamilton doet... Was het andersom geweest had hij Vettel aan de hoogste boom opgeknoopt...

Allebei gewoon straffen lijkt me. In een bocht een braketest, dan ben je echt gestoord.

Mee eens. En wel direct en niet na de race.

Ik vermaak me prima met deze GP.
 

JMD

Well-known member
Jij was vast geen fan van Schumacher
Soms wel, soms niet. De enige van wie ik echt fan ben geweest in F1 was Senna.

Tuurlijk niet. Vettel moet gewoon opletten.

Was bij de vorige herstart ook niet scherp.

Ik hoop wel op een staande start nu.
Ik ook. Dat mag sinds dit jaar ook gelukkig volgens de regels. Ben benieuwd wat de wedstrijdleiding gaat doen en wanneer we weer gaan starten.
 

Pascallovic

Well-known member
Die 2e ja, 100% (en oerdom en gevaarlijk, dat mag ook een flinke straf worden (+ strafpunten op zijn licentie)), maar midden in een bocht remmen doe je niet onder SC. Dat doe je om wat uit te lokken.

De SC was al weg en Hamilton mocht het tempo bepalen. Hamilton wilde wellicht de boel dichtbij elkaar brengen ten gunste van zijn teamgenoot. Dat heeft niet per definitie iets te maken met iets uit te lokken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als ze nu niets doen, dan hoeven ze zichzelf ook nooit meer serieus te nemen.

Voor de wedstrijd zou het leuk zijn als beiden een stop en go krijgen.
 

JMD

Well-known member
Haha Mol, Vettel ging helemaal niet op het gas in de bocht (althans: niet meer dan normaal, want als je geen gas geef komje natuurlijk niet vooruit...), Hamilton remde...
 

JMD

Well-known member
De SC was al weg en Hamilton mocht het tempo bepalen. Hamilton wilde wellicht de boel dichtbij elkaar brengen ten gunste van zijn teamgenoot. Dat heeft niet per definitie iets te maken met iets uit te lokken.
Tempo bepalen klopt, maar een braketest geven niet...

Als ze nu niets doen, dan hoeven ze zichzelf ook nooit meer serieus te nemen.

Voor de wedstrijd zou het leuk zijn als beiden een stop en go krijgen.
Zou zeker leuk zijn ja.
 

Pascallovic

Well-known member
Als ze nu niets doen, dan hoeven ze zichzelf ook nooit meer serieus te nemen.

Voor de wedstrijd zou het leuk zijn als beiden een stop en go krijgen.
Als Hamilton iets krijgt, moet Vettel meer krijgen. Van mij mag je pure wraakacties zwaarder bestraffen dan zo'n eventuele fout van Hamilton.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Hamilton iets krijgt, moet Vettel meer krijgen. Van mij mag je pure wraakacties zwaarder bestraffen dan zo'n eventuele fout van Hamilton.

Eens hoor. Ik gaf alleen even aan dat ik het leuk zou vinden dat beide heren achteraan het veld komen.
 

JMD

Well-known member
Uit de reglementen:
39.5 No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed
potentially dangerous to other drivers or any other person at any time whilst the safety car is
deployed. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the
pit lane.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Luister naar de motor van Vettel. Hij geeft gas waar Hamilton even remt.

Vettel moet gediskwalificeerd worden. Dit kan echt niet.
 

JMD

Well-known member
Als Hamilton iets krijgt, moet Vettel meer krijgen. Van mij mag je pure wraakacties zwaarder bestraffen dan zo'n eventuele fout van Hamilton.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor.


Duidelijke data dus, Hamilton van 90 naar 50 in die bocht, aan het eind van de bocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan