Audi ziet (net als Volvo onlangs bekend maakte) geen toekomst meer in dieselmotoren en gaat zich richten op formule E.Waarom doet Audi niet meer mee? Wonnen het jarenlang.
Is dit nog ergens te zien?
Thanks :duim:Le Mans? Gewoon op Eurosport en op RTL 7. Kwam er anderhalf uur geleden met zappen voorbij en zit nog steeds te kijken
En mevrouw De Kip vindt dat allemaal goed? Is altijd een hele strijd hier...Le Mans? Gewoon op Eurosport en op RTL 7. Kwam er anderhalf uur geleden met zappen voorbij en zit nog steeds te kijken
Nou een commandotoren zou ik het niet noemen, maar het zou niet gewaardeerd worden als ik me zaterdag en zondag terugtrek voor de 24 uur van Le Mans mg:Jij hebt geen eigen commandotoren?
Nou een commandotoren zou ik het niet noemen, maar het zou niet gewaardeerd worden als ik me zaterdag en zondag terugtrek voor de 24 uur van Le Mans mg:
Je had het huis al wel schoongemaakt?
Heeft iemand het nog een beetje gevolgd? Toyota ging voor de nacht goed geloof ik, maar van de nacht heb ik niets mee gekregen, ik ben al oud blijkbaar.
Moeilijk voor te stellen na alle successen de laatste jaren, maar dit weekend is het 25 jaar geleden dat een Spanjaard voor het eerst een MotoGP/500cc race won wel in Assen en de naam was Alex Crivillez of zoiets.