F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Nou een commandotoren zou ik het niet noemen, maar het zou niet gewaardeerd worden als ik me zaterdag en zondag terugtrek voor de 24 uur van Le Mans :eek:mg:

Haha hier nog 1 hoor maar ze stond vandaag in haar winkel dus buiten de huishoudelijke beslommeringen had ik alle vrijheid om het zelf in te vullen.
 

Ska P 187

Well-known member
Heeft iemand het nog een beetje gevolgd? Toyota ging voor de nacht goed geloof ik, maar van de nacht heb ik niets mee gekregen, ik ben al oud blijkbaar.
 

JMD

Well-known member
Heeft iemand het nog een beetje gevolgd? Toyota ging voor de nacht goed geloof ik, maar van de nacht heb ik niets mee gekregen, ik ben al oud blijkbaar.

Alle lmp1 auto's hebben problemen gehad. Gisteren 2 Porsches, vannacht alle Toyota's. Er reed nog 1 Porsche op kop met een straatlengte voorsprong maar die valt nu ook stil...
 

JMD

Well-known member
EEn Porsche is nu bezig aan een opmars. Lag gisteren nog op heeeeel veel ronden achterstand, maar als er geen gekke dingen gebeuren gaat ie toch winnen.
 

Ivanhoe

Active member
Nerderlander Ho-Pin Tung (al rijdt hij in Le Mans onder Chinese licentie) ligt op koers voor de overwinning in de LMP2 klasse.
 

JMD

Well-known member
https://www.formula1.com/en/latest/...many-return-as-2018-f1-calendar-revealed.html

De nieuwe F1-kalender voor 2018 is bekend. In juni/juli volgend jaar maar liefst 5 races in 6 weekenden. (Frankrijk, Oostenrijk, Groot Brittanni?, Duitsland, Hongarije).

Azerbeidzjan schuift naar voren, Rusland weer terug naar de herfst, Maleisi? verdwijnt (wil zelf niet meer), Frankrijk (Le Castellet) keert terug, Duitsland komt weer terug omdat het een even jaar is (in oneven jaren zou het normaal gesproken op de N?rburgring zijn, maar die kunnen het niet meer betalen)
 

Ska P 187

Well-known member
Moeilijk voor te stellen na alle successen de laatste jaren, maar dit weekend is het 25 jaar geleden dat een Spanjaard voor het eerst een MotoGP/500cc race won wel in Assen en de naam was Alex Crivillez of zoiets.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die naam ken ik nog wel. Wayne Rainey, Kevin Schwantz, Mick Doohan, die periode.

Crivill? is het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan