F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ricciardo komt over Bottas heen doordat Bottas moest reageren op de snelle stop van Max. Slim teamwork van RB. Jammer voor Verstappen.
 

JMD

Well-known member
Max genaaid door z'n team.

Jammer voor Max idd, maar strategisch wel heel slim gedaan. Doordat Max vroeg ging moest Bottas reageren, waardoor Ricciardo op het podium komt (en dus een RB). Als ze Ricciardo als eerste binnen hadden gehaald was Bottas denk ik wel buiten gebleven.

Overigens kan het ook zo zijn dat Verstappen als eerste naar binnen wilde, want de op kop liggende rijder mag bepalen qua strategie.
 

JMD

Well-known member
Zeker. Die is geofferd voor de plaats nummer drie. Als Bottas later had gereageerd, dan was het Max die had geprofiteerd.
Voor de stops had RB geen podium,nu wel. Dus goed gedaan door RB.
Constructeurskampioenschap is voor een team heel belangrijk.
 

Ska P 187

Well-known member
En zo is het maar net, ?s kijken of die Bottas tegen druk kan, denk het wel eigenlijk. Echt wat een waardeloos kutcircuit is dit.
 

JMD

Well-known member
Zo tering. Wtf heeft Wehrlein daar gedaan?
Gekke plek idd, denk de binnenkant geraakt. Linksvoor is gebroken. Iemand geraakt misschien, want Button is ook uitgevallen bij exittunnel.

Safety car.

Verstappen weer naar binnen. Alles of niks denk ik.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gekke plek idd, denk de binnenkant geraakt. Linksvoor is gebroken. Iemand geraakt misschien, want Button is ook uitgevallen bij exittunnel.

Safety car.

Verstappen weer naar binnen. Alles of niks denk ik.

Gebruikte ultra's. Prima.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij praat. Gelukkig.

Ah, we zien het nu. Button tikt Wehrlein omhoog. Kleine impact, zo te zien. Zag er echt vaag uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan