F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
De Renault vind ik wel cool en ook Williams heeft de vin mooi verwerkt.

In tegenstelling tot Force India die ik zojuist voorbij zie komen, wat een gedrocht.
 

Janssen

Well-known member
694
 

Ivanhoe

Active member
Officiele presentatie van de W08 is over een uurtje, maar Hamilton draait al wat rondjes op Silverstone. Het kan dus wel zonder een haaievin. Mooie neus ook. :duim:

C5WG2bYWIAAl5vw.jpg


C5WHCvNWAAAlM_K.jpg


C5WHpVSWIAAzf1O.jpg


C5WHpVOXAAAiJrl.jpg


C5WGtHwWEAAR5Sp.jpg
 

Ivanhoe

Active member
Misschien even wat specifieker?
Dat vierkante ding wat er onder hangt is waarschijnlijk voor de aerodynamica. Voorwielophanging van Mercedes is volop onderwerp van discussie en schijnt nogal revolutionair te zijn. De bovenste draagarm is via een of ander ingenieus systeem naar achter geplaatst waardoor de vooras verder naar voren kan worden geplaatst binnen de reglementen en de auto dus een langere wielbasis heeft en dus stabieler rijgedrag. De auto oogt daardoor wel enorm lang.

Force India heeft inmiddels trouwens al aangegeven dat Mercedes qua motorvermogen een grotere stap heeft gezet dan verwacht, algemene opinie is dat Mercedes weer een beest van een auto heeft dit seizoen.

C5WllafWAAAeQgN.jpg


C5WIzBVWYAERvOc.jpg

mercedes-benz-limousine-la.jpg
 

Ivanhoe

Active member
Mercedes heeft vanmiddag als alternatief voor de shark fin met een klein achtervleugeltje getest, bij de tests volgende week in Barcelona zullen ze ook met een shark fin testen.

16939346_1098877320222663_6338934865840036576_n.jpg


Denk dat ik de shark fin dan nog wel mooier vind, al is dit ding wel multifunctioneel natuurlijk

C5XO7_GVUAE-MxE.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan