F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ach wat boeit plaatst 4 of 5 nu. Podium snap ik plekken er onder niet.

Zou het wel een knappe prestatie vinden als hij met vier races in een mindere bak toch beide Ferrari's voorblijft. Kimi kan sowieso alleen Max nog voorbij met minimaal een derde plaats en Max buiten de punten.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik zit er ook al weken naar te kijken of het hem nog gaat lukken om beide Ferrari s voorbij te komen. De eerste heeft hij te pakken in ieder geval.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, tenzij het de volgende race ook had geregend natuurlijk maar die kans schat ik niet zo gek hoog in in de woestijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens heb ik de laatste 20 minuten gewoon thuis gekeken maar bedankt voor de hartverwarmende reacties mannen :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had ook een verjaardag. Tijdens de Spaanse GP zat ik bij een fucking communiefeestje (ja, echt). Toen kon ik niks zien, gisteren had ik een superdeluxe tv met gebogen beeld ter beschikking. Werd het toch een fijne avond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tijdens de GP Spanje zat ik op een ge?mproviseerde camping in Apeldoorn. Gewoon hotspot van mijn iPhone aangezet en mijn iPad erop aangesloten. Prima beeld. Moest wel een databundeltje erbij kopen, maar dat was het geld dubbel en dwars waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan