F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Hij moest nog banden wisselen. Dat ie de snellere Max, op jacht naar Lewis, niet liet passeren wordt nog een issue bij RB.

Dat denk ik niet. Hamilton zou maximaal 4 seconden achter Max weer de baan opkomen en hem binnen 5 rondjes met twee vingers in de neus hebben ingehaald.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtige race hoor! Helaas kon Max Ricciardo niet inhalen vlak voordat Hamilton uitviel. Daarna gewoon een prima keuze om samen naar binnen te gaan en daarna was het kijken wat er mogelijk was. Max kwam tot 1 seconde, maar je zag toen al dat hij overstuur had. Daarna een logische keuze om 3 rondes voor het eind op safe te spelen.

Gewoon meer dan prima dit. Uitstekend stuurwerk door Vettel en Rosberg te ontwijken bij de start, daarna ontzettend scherp bij het eind van de VSC en gewoon een heel degelijke, constante race. Top!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan 20 seconden voor met nog 12 rondjes te gaan.. Ik vrees dat ie 'm dan nog niet had gewonnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laatste rondes had hij ook last van onderstuur. Ik denk niet dat hij zelf het risico wilde nemen dat hij met een actie zijn team maat van de baan zou rijden.

Precies. Max is volle bak gegaan na de stop, maar merkte dat hij zijn banden aan het verliezen was. Daarna laatste twee rondes gas terug en voor P2 gaan. Logische keuze en aan z'n gezicht te zien echt geen teamorders ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan