F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Is Lorenzo zijn ballen kwijt na al die regenraces ofzo? Zal Yamaha blij mee zijn.
Marquez was weer ouderwets bezig, maar helaas, opa wint deze van m.
Voor het kampioenschap maakt het niet genoeg uit denk ik.
 

Ska P 187

Well-known member
Wat wordt die Motogp toch fantastisch in beeld gebracht, die opnames vanaf die opa zijn brommer waren legendarisch.
 

gevegt

Well-known member
Die spanjool krijgt het nog aan de stok met de wedstrijdleiding met zijn gebeuk tegen Rossi aan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Voor welke coureur Satyr? En waar heb je dat vandaan?

Dat betekend 5 plaatsten terug ?

Volgens mij hadden ze beiden nog geen 5 motoren gewisseld. Kan me ook niet voorstellen, zoals je zegt, hier kon je vanaf een 12e plek nog wel wat winnen, in Singapore, nb een circuit wat ze beter ligt is dat weer een stuk lastiger.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij hadden ze beiden nog geen 5 motoren gewisseld. Kan me ook niet voorstellen, zoals je zegt, hier kon je vanaf een 12e plek nog wel wat winnen, in Singapore, nb een circuit wat ze beter ligt is dat weer een stuk lastiger.

Dat zou idd een belabberde timing zijn... (tenzij er natuurlijk ineens onverwacht wat boven water is gekomen)

Aan de andere kant: vorig jaar reed Verstappen in een TR van achteruit helemaal naar plaats 4. De kans op een safety car is daar heel erg groot.
 

Ska P 187

Well-known member
Abu Dhabi moet toch ook wel mogelijkheden bieden. US heeft ook behoorlijk wat secties die mogelijkheden moeten bieden lijkt me, zeker nu de motor weer sterker is geworden.
 

Janssen

Well-known member
Abu Dhabi moet toch ook wel mogelijkheden bieden. US heeft ook behoorlijk wat secties die mogelijkheden moeten bieden lijkt me, zeker nu de motor weer sterker is geworden.

US heeft een extreem lang recht stuk. In de regen ging het daar vorig jaar wel prima.
 

JMD

Well-known member
US heeft een extreem lang recht stuk. In de regen ging het daar vorig jaar wel prima.

En Abu Dhabi heeft er 2.... En verder alleen in de eerste sectie wat echte snelle bochten. Sectie 2 zijn 2 lange rechte stukken, gelinkt door een langzame bochtensectie en sectie 3 is op 1 bocht na vooral langzame bochten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan