Alleen de overwinning telt.Prima, maar dan nu ook weer eens en keer in de punten rijden. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Alleen de overwinning telt.Prima, maar dan nu ook weer eens en keer in de punten rijden. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Prima, maar dan nu ook weer eens en keer in de punten rijden. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Jos was vooral in het begin te roekeloos. Juist toen had hij in die Benneton prijzen kunnen halen (misschien geen zeges, wel podia). Maar de vele crashes (waaronder die met de auto van Schumacher) hebben hem natuurlijk geen goede naam gegeven. Wat dat betreft kan Jos Max goed coachen, en heeft Max dus het voordeel van een vader ?n moeder die geracet hebben.Hij is beter dan zijn vader, Jos kon net zo goed racen, maar was niet zo goed in het kiezen van het juiste moment, was te vaak te gretig en ongeduldig. Max rijdt veel gecontroleerder en berekender.
Gisteravond hadden ze het erover dat de kans op regen in de race toch weer wat groter was dan voorspeld. Maar goed, zoals Mol terecht gisteren al zei bij de kwalificatie: het weer voorspellen in Oostenrijk is heel lastig (sowieso in bergachtig gebied), er kan wel een regenbui op 3 km afstand liggen, maar als die zo laag licht dat ie de berg niet overkomt, dan heb je niks. Andersom werkt dat ook, als er een regenbui voorspeld wordt om 12.00, maar daarna komt de bui de berg niet over blijft ie hangen. Eenieder die wel eens in bergachtig gebied op vakantie is geweest herkent dat wel: 1 dal verderop regent het, in het eigen dal is het droog (of andersom).Hoe zit het met de weersverwachtingen JMD?
Ja sorry ik zit hier nu zo lang, ik zou echt niet meer weten hoe dat zit met die regen.
:rumcolaa:
Goede start van Max, maar die Williams is zo veel sneller op het rechte stuk.
Nah lekkere testrace voor Alonso...
Slechte zaak, op de Spaanse tv voorlopig geen 1 camera die het goed laat zien.
Die heb ik niet gezien hier.Daar heeft iedereen last van hoor, de Formule1-beelden worden centraal geregeld.
Ook hier was het niet duidelijk. Komt natuurlijk ook omdat de camera's de kop volgen. De enige goede camera die duidelijkheid kan geven is on-board bij Alonso./
Die heb ik niet gezien hier.