Daarom moet je ook gewoon lekker naar Boedapest gaan
Erg genoten van het vrouwelijk schoon?
Dat is dan weer een kutcircuit.
Nee. Maar die wijsneuzen die plotseling racefanaat zijn. Van die wijven erbij die roepen "wij worden kampioen". Maagzuur komt dan omhoog bij mij.
Een F1 in Nederland zou wat dat betreft echt de horror zijn.
Hup Max!!
@ Janssen toch maar niet gegaan ivm thuissituatie?
Klopt.
Het kostte me de vorige keer ongeveer 4 uur om thuis te komen, dat kan ik nu niet riskeren.
Rosberg kon op de ss nog ruim een seconde sneller.Ben alleen bang dat z'n banden wel erg rap slijten met een volle tank. 2 of 3 races geleden was dat ook het geval en dan rij je eigenlijk de rest van de race voor spek en bonen voor plek 5.
Sowieso ben ik erg benieuwd of hij daadwerkelijk zoveel sneller is op de SS tov de S van Rosberg. Wil me expres niet al te rijk rekenen maar ik ben toch wel optimistisch voor vandaag. Spannend spannend.
Het is al lekker druk tijdens de GT race.
Veel rode koppen al.
Oja, Janssen is een softie geworden.
Krijg de blafhik paardelul
Rosberg kon op de ss nog ruim een seconde sneller.
Ik verwacht dat Rosberg ruim een halve seconde sneller is op de softs. Tenminste, als Max met niet te veel vleugel gaat rijden.Ja maar wat is het verschil tussen de S van Rosberg en de SS van Verstappen. Ik ben toch ook wel een beetje bang dat Verstappen er op de SuperSoft geeneens voorbij kan en dan na 5 ronden naar binnen moet. Denk alleen wel dat hij met z'n bandenmanagement op de Mediums een lange stint kan rijden en daar zal hij de winst uit moeten halen maar dan nog, een 1 stopper is onmogelijk vrees ik dus zal hij in de laatste stint wellicht met een SS gaan rijden.
Hou dit vast!:duim:
De GT's klinken tegenwoordig beter dan een F1.