JMD
Well-known member
Jij voorspelt zo'n beetje de laatste 5 GP's al regen JMD..
Nope, alleen Monaco en Canada en Azerbeidzjan. Had in beide gevallen gewoon gelijk...
Jij voorspelt zo'n beetje de laatste 5 GP's al regen JMD..
Dat is altijd het geval en geldt voor alle teams.Blijft dus schipperen tussen Kwalificatie en de race op dit soort circuits. Wat dat betreft zullen ze er - zij het in mindere mate - zondag toch ook weer last van hebben. Lijkt me dus wel dat ze de afstelling meer op de race zullen richten.
Dat is altijd het geval en geldt voor alle teams.
+1Parc ferm? is gewoon kut. Afschaffen.
Met een mindere motor is het wat lastiger om een goed compromis te vinden voor de set up natuurlijk. Maar Baku moet je denk ik niet als maatstaf nemen, eerder Montreal (wasr ze het naar verwachting deden), nu de Red Bull Ring en straks Monza en Mexico. Ze hadden natuurlijk totaal geen data met betrekking tot het circuit van Baku en helaas zaten ze mis met de afstelling, kan gebeuren. In zijn algemeenheid geldt natuurlijk dat voornoemde circuits niet de meest kansrijke zijn voor Red Bull. Naar het schijnt komt er voor Suzuka weer een upgrade van Renault, dat is na Italie, maar voor Mexico.Ja maar ik heb de indruk dat het bij RB wel erg veel het een of het ander is. Althans, op circuits met de lange stukken.
Parc ferm? is gewoon kut. Afschaffen.
Er gaan er wel heel veel af zeg, jammer dat uitgerekend bij hem z'n stuurstang af breekt. Vraag me af of hij ?berhaupt uit het grind was gekomen.
Het leek net of het wiel los raakte.