Het gaat regenen!!!1!elf!
En de kwalificatie wordt gedaan in een prima weetje zoals het nu lijkt.
Iedereen is dus de lul!
Ik drukte me niet helemaal goed uit, de auto ligt niet lager, maar krijgt een lagere look doordat de achtervleugel veel lager komt te liggen.Mmm, als die auto;s vanaf 2017 lager komen te liggen zal er nog vaker achter de SC gestart worden bij regen... 1 plas en de auto begint te drijven...
Komt bij dat in de regen de auto niet alleen soepeler wordt afgesteld, maar ook hoger.
In principe meer grip inderdaad maar ook meer kans op aquaplaining door hogere vlaktedrukBredere banden= meer grip (ook in regen toch?)
In principe meer grip inderdaad maar ook meer kans op aquaplaining door hogere vlaktedruk
Hogere?
:duim:Je hebt gelijk lampekap, groter contactvlak, lagere vlaktedruk :duim:
Dat lijkt me de boodschap die elk team aan een coureur meegeeft...Als ik op de interviews met Max moet afgaan, heeft hij een duidelijke boodschap van het team meegekregen.
Haal de finish.
Dat lijkt me de boodschap die elk team aan een coureur meegeeft...