Tactisch een prima actie, lijkt mij.Ik heb het even nagelezen en Max start vrijwillig vanuit de pits. Nu mag hij meer onderdelen vervangen en de auto anders afstellen.
Tactisch een prima actie, lijkt mij.
Ik heb het even nagelezen en Max start vrijwillig vanuit de pits. Nu mag hij meer onderdelen vervangen en de auto anders afstellen.
Teletekst meldde gisteravond iets ander....
Dacht ik ook, zijn chassis is vervangen dus hij moet vanuit de pitstraat starten, maar heeft daardoor wel weer vrije handen voor de set up, geen parc ferm? regels voor Max
Formule Renault op dit moment bezig in Monaco:
Wat zit je nu te zeuren man, ik kan het niet zien, maar het is vast een leuke race en er is genoeg voor iedereen.
Als het te hard regent zou Race control wel eens kunnen beslissen om achter de safety car te starten, dat zou erg jammer zijn. Ideaal scenario: natte start, een hoop chaos in bocht 1 en Max die daardoor vanuit de pit met de idelae set up gelijk een paar plaatsen opschuiftWaarschijnlijk wordt het starten op een kletsnatte baan in de regen en gedurende race knapt het op.
Omdat ik wel weer eens een compleet natte race in Monaco wil zien. Als dat al zeuren is zal jij het zwaar hebben...
Plus een stuk of 4 SC situaties, wat niet ondenkbaar is.
Zeker, vrees echter voor een start achter de SC, dat zou slecht nieuws zijn voor Max