Pascallovic
Well-known member
31 rondes is best veel. Gaat krap worden.Verstappen de pits in, medium band, dus tot einde race.
31 rondes is best veel. Gaat krap worden.Verstappen de pits in, medium band, dus tot einde race.
31 rondes is best veel. Gaat krap worden.
Vettel kan ik ook nog niet echt volgen. Waarom maar 8 rondes op die band.
Inprincipe wel, maar bijna onmogelijk om het uit te rijden zonder te stoppen.Ik ga iets geks zeggen: als Verstappen dit uit kan rijden zonder stop kan ie hem winnen.
Ben geen kenner, maar volgens mij zijn hier de verkeerde keuzes gemaakt qua banden voor Max.
Inprincipe wel, maar bijna onmogelijk om het uit te rijden zonder te stoppen.
Ik ga iets geks zeggen: als Verstappen dit uit kan rijden zonder stop kan ie hem winnen.
Ik vind Vettel ook vreemd. 29 ronden zijn er ook veel. Dan zou je verwachten dat je met de banden waarop hij 8 rondes reed, nog door had kunnen gaan. Dan had je er nu niet 29 ronden op hoeven te rijden.Ik verbeterde mezelf al...
Op de BBC-site twijfelen ze er niet aan dat Vettel met die 29 ronden het gaat uitrijden, moet Verstappen dat met 32 ook kunnen.
Ik vind Vettel ook vreemd. 29 ronden zijn er ook veel. Dan zou je verwachten dat je met de banden waarop hij 8 rondes reed, nog door had kunnen gaan. Dan had je er nu niet 29 ronden op hoeven te rijden.
Mooie is hij rijdt voor de winst, of hij het haalt valt nog te bezien, maar mooi is het wel.