F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahahaha! Rob Kamphues met een mooie sneer naar Van der Garde, zonder dat hij het zelf door had.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat zei Kamphues?

Iets van "Mooi dat je met jongens als Max en Vandoorne nu ook een keer gasten hebt die in de Formule 1 mogen racen vanwege hun talent, niet omdat ze een rijke papa hebben".

Toen begon iedereen te lachen en zei hij "Oh oh, ik bedoelde jou niet hoor Guido, echt niet! Ik had het over gasten als Haryanto enzo".
 

JMD

Well-known member
Iets van "Mooi dat je met jongens als Max en Vandoorne nu ook een keer gasten hebt die in de Formule 1 mogen racen vanwege hun talent, niet omdat ze een rijke papa hebben".

Toen begon iedereen te lachen en zei hij "Oh oh, ik bedoelde jou niet hoor Guido, echt niet! Ik had het over gasten als Haryanto enzo".

Mooie opmerking van Kamphues. En idd spot-in in relatie met Vd Garde, die op de centen van zijn schoonpapa omhoog kwam.
 

Ivanhoe

Active member
Wat zei Kamphues?

Hij had het over Wehrlein en Vandoorn en dat dat toch een stuk beter was dan die paydrivers die dankzij het geld van hun rijke pa of een ander in de F1 terecht komen. Daarbij keek hij iets te nadrukkelijk naar Van der Garde.
 

gevegt

Well-known member
Hij had het over Wehrlein en Vandoorn en dat dat toch een stuk beter was dan die paydrivers die dankzij het geld van hun rijke pa of een ander in de F1 terecht komen. Daarbij keek hij iets te nadrukkelijk naar Van der Garde.

En gelijk heeft hij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan