Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Max the best of the rest, heel knap. En als zijn races nog steeds beter zijn dan de kwalificaties wie weet wat er dan morgen gebeurt als alles heel blijft.
Stortvloed aan kritiek ook op social media. En ook Christian Horner is duidelijk; 'we moeten ons excuseren naar de fans. Dit is niet hoe kwalificatie is bedoeld. We hadden het mis'.
Vanaf volgende race dus gewoon weer het oude systeem.
Ik denk dat er ze moeten proberen een beetje te fine tunen. Bovendien kreeg ik een beetje de indruk dat de teams er zelf ook simpelweg een potje van maakten. Zeker in Q1.
Tenminste als je ?het idee? een kans wilt geven.
Het is mooi dat Max achter Mercedes en Ferrari het beste gebruik maakt van het nieuwe kwalificatiesysteem en 5e wordt, maar dit is natuurlijk bagger.
Al die regelwijzigingen zouden als doel hebben om meer spanning te krijgen en de auto's vaker de baan op te laten gaan, maar het tegenovergestelde gebeurt.
Voor Q1 en Q2 is het wel een mooi systeem vind ik maar bij Q3 zouden ze wel terug moeten naar de oude situatie. Bij Q1 zag je de teams zoeken en fouten maken maar dat gaat er wel snel genoeg uit.
Voorheen zag je in Q1 veel teams die na 1 rondje het al genoeg vonden en tot 4 minuten voor tijd niets meer deden en dan keken of ze nog een keer moesten gaan en dat kan nu niet meer.
Maar wat een geweldige start voor Verstappen, morgen verwacht ik wel een snelle pitstop voor de top 8 waardoor de nummers 5 tm 8 ergens in het veld terecht komen dus hopelijk gaat ie ook snel van start. Morgenvroeg zal ik mezelf wel dankbaar zijn voor de grote tv in de slaapkamer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.