gevegt
Well-known member
Ah, dus geven ze eigenlijk toe dat het weldegelijk aan de band lag.Pirelli vond het risico te groot voor de super softs, waren bang voor een klappertje ? la Vettel in Spa
Ah, dus geven ze eigenlijk toe dat het weldegelijk aan de band lag.Pirelli vond het risico te groot voor de super softs, waren bang voor een klappertje ? la Vettel in Spa
Pirelli vond het risico te groot voor de super softs, waren bang voor een klappertje ? la Vettel in Spa
Mag er geen bandtype worden overgeslagen?
Ah, dus geven ze eigenlijk toe dat het weldegelijk aan de band lag.
Wat vallen die Force India's tegen zeg.
Dat begrijp ik zelfs. Pirelli heeft na Spa gezegd dat het niet aan de aantal rondjes van de band lag, maar aan de rijstijl van Vettel die te veel over de cruws ging. Vandaar mijn opmerking.Nee, maar zachte banden hebben nu eenmaal meer te lijden
Vettel reed meer ronden dan aangegeven door Pirelli, volgens mij hebben ze het niet over de rijstijl van Vettel gehad.Dat begrijp ik zelfs. Pirelli heeft na Spa gezegd dat het niet aan de aantal rondjes van de band lag, maar aan de rijstijl van Vettel die te veel over de cruws ging. Vandaar mijn opmerking.
Daarentegen doen de Renaultmotoren het de laatste tijd een stuk beter.
Zeet goede kwalificatie van Max, nu maar hopen dat hij buiten de verwachte aanrijdingen in de eerste ronde blijft.
Vettel reed meer ronden dan aangegeven door Pirelli, volgens mij hebben ze het niet over de rijstijl van Vettel gehad.