F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Verstappen is niet binnen geweest. Niet slim denk ik. Je gaat toch geen 1/2/3 worden als alles normaal gaat, dus moet je P4 verdedigen en pitten.
 

JMD

Well-known member
Het is nu erg trikkie. Eigenlijk een gok. Hij was de laatste ronde nog een seconde sneller en je weet niet hoelang de SC duurt.

Gvd wat is dit spannend.

En ik snap het ook niet, want hij had zonder pardon kunnen pitten, had geen plaats kwijtgeraakt. En als die banden echt weg gaan kan je zomaar alles verliezen, want het zit heel dicht op elkaar.

Die SC is zometeen weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Max moet nog naar hard toch? Ik snap echt niet dat hij niet naar binnen is gegaan... Dit was een perfect moment.
 

JMD

Well-known member
Max moet nog naar hard toch? Ik snap echt niet dat hij niet naar binnen is gegaan... Dit was een perfect moment.
Nee, hoeft niet, omdat ze op intermediates gestart zijn. (als er op enig moment in de race op wet/intermediate gereden wordt vervalt de eis van ?n zacht ?n hard rijden)
De banden van Max vormen een probleem volgens de radio...
Jep. Daarom des te vreemder dat hij niet een nieuw setje zacht haalde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, hoeft niet, omdat ze op intermediates gestart zijn. (als er op enig moment in de race op wet/intermediate gereden wordt vervalt de eis van ?n zacht ?n hard rijden).

Thanks.

Ik snap er helemaal niks van, maar ik heb er dan ook geen verstand van. Ik vind het wel heel erg spannend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan