JMD
Well-known member
Ik zag dat hij binnen een seconde zat, maar dat was waarschijnlijk direct na de crash.
Gat was volgens mij een seconde of 7 een ronde of 2 ervoor.
Ik zag dat hij binnen een seconde zat, maar dat was waarschijnlijk direct na de crash.
Jammer dat een Ferrari of Bottas niet naar binnen ging, had wel willen zien wat dat oplevert.Bijna iedereen gaat naar binnen, dus Max straks toch weer rond P9.
Lol de winnaar van Le Mans een prutser noemen omdat hij toevallig tegen heilige Max aan komt.
Wat een onzin.
Max ligt nu 11e, maar iedereen die hij normaal gesproken 'gemakkelijk' inhaalt is hij al voorbij, dus het zal nu op echt racen aankomen voor hoeveel punten gaat halen. Die sessies achter de safety car zijn wel goed nieuws voor hem betreffende brandstof.
Hij is nu ongeveer een seconde per ronde langzamer dan Sainz. Het probleem is dat als hij nu naar binnen gaat dat hij ?f nog een keer naar binnen moet ?f over 20 ronden hetzelfde probleem krijgt.Max moet de pits in. Dit worden dus geen punten vandaag.
Maldonado wordt al nerveus, dus een SC zit er nog in.Hij is nu ongeveer een seconde per ronde langzamer dan Sainz. Het probleem is dat als hij nu naar binnen gaat dat hij ?f nog een keer naar binnen moet ?f over 20 ronden hetzelfde probleem krijgt.
Hij heeft nu andere banden, maar ik weet niet of dat dit verschil geheel verklaart.Hoezo rijdt Verstappen nu opeens een stuk minder dan net na z'n eerste pittstop toen hij stukken sneller was dan de rest buiten de top 10?
Hoezo rijdt Verstappen nu opeens een stuk minder dan net na z'n eerste pittstop toen hij stukken sneller was dan de rest buiten de top 10?