Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
Sowieso heeft Excelsior weinig aan zo'n type, denk ik. Ze hebben meer aan een snellere aanvaller, aangezien ze vooral op de omschakeling zullen speculeren.
 

Batigoal

Well-known member
En ze willen een Braziliaanse verdediger die bij Braga speelt genaamd Arghus. Zal Van der Gaag wel kennen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze schijnen interesse te hebben in een Portugese verdediger Bordignon.
 

Unregistere

Well-known member
En hij is binnen, deze Arghus Soares Bordignon. Een jaartje op huurbasis van Braga. 28-jaar, Braziliaan met een Italiaans paspoort.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hopen Chelsea-speler Danilo Pantic nog te kunnen huren. Kwam vorig seizoen uit voor Vitesse, weinig succesvol.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Middenvelder toch? Volgens mij viel die in toen we met z'n vieren naar Vitesse - Southampton waren. Toen maakte hij wel een goede indruk.
 

Unregistere

Well-known member
Middenvelder toch? Volgens mij viel die in toen we met z'n vieren naar Vitesse - Southampton waren. Toen maakte hij wel een goede indruk.

Klopt. Mooi toeval dat jij hem hebt gezien, toen speelde hij inderdaad. Zag dat hij in totaal acht wedstrijden voor Vitesse speelde, waaronder twee Europese duels.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij viel inderdaad goed in in die wedstrijd. Wel weer een middenvelder. Wanneer komt die spits?
 

Unregistere

Well-known member
Kevin Vermeulen weer met een fantastische goal gisteren. Loopt gewoon 1 op 1. Dat geld voor Hadouir hadden ze beter in de zak kunnen houden voor andere posities! :duim:

Fantastisch dat hij het vertrouwen krijgt en het tot nu toe ook waar maakt. Niet alleen door die treffers, maar ook met zijn spel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hadouir zal ook gerust wel z'n nut gaan hebben. Maar Excelsior heeft meer behoefte aan een goede spits, verdedigers en een keeper.
 
Bovenaan