Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Wel frappant dat de enige wedstrijden van de laatste jaren die een beetje fatsoenlijk waren de potjes waren dat Advocaat op de bank zat. Blind moet toch onderhand zelf ook wel tot de conclusie komen dat hij de boel niet meer aan de praat krijgt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
"refoclubje" . " voetbal is bijzaak "
Wat een ontzettend domme vooringenomen reactie.
Of moet ik weer gewoon mijn mond houden omdat PES5 geen tegenspraak duldt ?

Wat is het verschil tussen 'er zit geen echt voetbalpubliek' en 'voetbal is bijzaak'?

Het ene komt uit jouw toetsenbord en is dus prima en het andere past niet in je straatje en is dus vooringenomen onzin?

Man, jij bent nog in staat om te beweren dat je Johan Cruijff net nog zag lopen en dat tot in den treure vol te houden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel frappant dat de enige wedstrijden van de laatste jaren die een beetje fatsoenlijk waren de potjes waren dat Advocaat op de bank zat. Blind moet toch onderhand zelf ook wel tot de conclusie komen dat hij de boel niet meer aan de praat krijgt.

Inderdaad.

Als je alleen al Blind zijn persconferenties ziet, dan weet je dat hij absoluut ongeschikt is. Als je alleen al zijn staat van dienst bij Oranje bekijkt. Onbegrijpelijk dat hij er nog zit.
 

Janssen

Well-known member
Kom op, hier staat toch gewoon een man voor de camera die geen idee heeft wat-ie nog moet doen. Weg ermee.
 

noordooster

Well-known member
Wat is het verschil tussen 'er zit geen echt voetbalpubliek' en 'voetbal is bijzaak'?

Het ene komt uit jouw toetsenbord en is dus prima en het andere past niet in je straatje en is dus vooringenomen onzin?

Man, jij bent nog in staat om te beweren dat je Johan Cruijff net nog zag lopen en dat tot in den treure vol te houden.

Ik heb het over die wave. ( en niet over trommels ) Bij mijn weten doen ze dat bij Spakenburg niet. Dus die vergelijking met Spakenburg slaat nergens op.
En ik neem aan dat "refoclubje" slaat op het feit dat Spakenburg een principi?le zaterdagclub is. Ik vind die term nogal denigrerend.
Maar anderzins ik kom i.h.a. graag bij een aantal van dat soort zaterdagclubs . En als jij er liever niet komt vind ik dat prima.
Overigens ben je in je laatste reactie dus in staat om nog meer domme vooringenomen onzin te verkondigen dan ik voor mogelijk hield.
Het valt me mee dat je niet zegt: Houd je mond, ik heb net gesproken en duld daarop geen tegenspraak.
Je ontpopt je als 1 van de vervelendste figuren op deze site.
 

Lennard95

New member
En dan morgen een dag vrij, die gasten moeten voor straf vanaf huis ter duin naar nieuw zuid toe rennen over strand en dan daar de hele dag straftraining.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb het over die wave. ( en niet over trommels ) Bij mijn weten doen ze dat bij Spakenburg niet. Dus die vergelijking met Spakenburg slaat nergens op.
En ik neem aan dat "refoclubje" slaat op het feit dat Spakenburg een principi?le zaterdagclub is. Ik vind die term nogal denigrerend.
Maar anderzins ik kom i.h.a. graag bij een aantal van dat soort zaterdagclubs . En als jij er liever niet komt vind ik dat prima.
Overigens ben je in je laatste reactie dus in staat om nog meer domme vooringenomen onzin te verkondigen dan ik voor mogelijk hield.
Het valt me mee dat je niet zegt: Houd je mond, ik heb net gesproken en duld daarop geen tegenspraak.
Je ontpopt je als 1 van de vervelendste figuren op deze site.

Je gaat dus weer niet in op wat ik zeg.

Jij noemt dit 'niet echt voetbalpubliek' en gebruikt een wave. Ik gebruik 'voetbal is bijzaak en trommels'. Nogmaals, wat is het verschil?
Waarom zou jij wel het recht hebben om dit geen echt voetbalpubliek te noemen en als ik zeg dat voetbal bijzaak is bij dat sfeerclubje van Spakenburg, dan is dat vooringenomen onzin?
Ga hier nu eens op in.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kunnen we niet een 'noord-ooster wil gelijk en is anders op zijn teentjes getrapt-topic' openen. Dan kunnen we dat gezeur een beetje apart houden, nu komen we het in alle topics weer tegen. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
 

Susa

New member
Ik heb niks gezien maar vooral lopen luisteren op langs de lijn en daar waren ze nogal lovend over Veltman.

Het duo Blind en Bruma centraal werkt niet en Zoet was ook niet sterk. Dat Berghuis en zeker Promes niet voldoen wist heel Nederland al.

Tegen de Zweden gewoon op 0-0 spelen en hopen op een mazzel doelpunt in een 4-2-3-1, de Bertie Variant. Die Zweden durven toch ook niks dus dan maar 0-0.

En uiteraard moet Danny Blind opzouten, die kan het echt niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker 5-3-2 gaan spelen.

Blind, Bruma en Vlaar of Van Dijk. Willems en Janmaat aan de zijkanten. Middenveld hetzelfde en Janssen en Dost voorin.
 

Susa

New member
Lekker 5-3-2 gaan spelen.

Blind, Bruma en Vlaar of Van Dijk. Willems en Janmaat aan de zijkanten. Middenveld hetzelfde en Janssen en Dost voorin.

Blind hoeft van mij niet en aan de linkerkant zou graag ik van Aanholt zien. Die is al heel lang in een uitstekende vorm.

Verder gewoon ballen tonen als bondscoach en Huntelaar alsnog oproepen zodat hij dinsdag samen met Jansen in de spits kan.
 

Janssen

Well-known member
Blind hoeft van mij niet en aan de linkerkant zou graag ik van Aanholt zien. Die is al heel lang in een uitstekende vorm.

Verder gewoon ballen tonen als bondscoach en Huntelaar alsnog oproepen zodat hij dinsdag samen met Jansen in de spits kan.

Exact. En dan 4 mans middenveld
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Blind hoeft van mij niet en aan de linkerkant zou graag ik van Aanholt zien. Die is al heel lang in een uitstekende vorm.

Mag ook. Gaat er mij meer om dat je in dit systeem gewoon veel meer lopende mensen hebt en meer mensen achter de bal ook.

Als je ook kijkt naar de beschikbare vleugelspelers momenteel, dan zie je dat je gewoon met 2 man minder speelt, omdat ze 'vast' staan. Zo staat Janssen ook gelijk op een eiland.

Bovendien kan een Willems of Janmaat of Van Aanholt ook eens ongestraft mee naar voren, omdat je een mannetje extra achter de bal hebt.

Wat Verbeek ook zei, hoe je staat dat klopt gewoon niet. Restverdediging deugt van geen kant en aanvallend zijn mensen niet in staat om met een actie iets te forceren.
 

noordooster

Well-known member
Je gaat dus weer niet in op wat ik zeg.

Jij noemt dit 'niet echt voetbalpubliek' en gebruikt een wave. Ik gebruik 'voetbal is bijzaak en trommels'. Nogmaals, wat is het verschil?
Waarom zou jij wel het recht hebben om dit geen echt voetbalpubliek te noemen en als ik zeg dat voetbal bijzaak is bij dat sfeerclubje van Spakenburg, dan is dat vooringenomen onzin?
Ga hier nu eens op in.

Het valt mij op dat bij voetbal vaak een wave wordt ingezet wanneer de wedstrijd niet leuk /spannend en dan ook nog vaak bij juist het Nederlands elftal.
De keren dat ik bij zo'n hoogtepunt mocht zijn viel het me op dat die wave werd ingezet door mensen die nauwelijks aandacht hadden voor de verrichtingen op het veld en meer bezig waren met kletsen met elkaar dan met de wedstrijd, vaak ook door kinderen.
Iets soortgelijks zie je trouwens in Thialf nogal eens.
Mijn ervaring is dat voor trommelaars bij voetbalwedstrijden het voetbal niet een bijzaak is , maar dat het vaak een aanzet is tot het inzetten van aanmoedigingsliederen.
Bij dat zingen blijven de deelnemers het voetbal intensief en fanatiek volgen, zie ik regelmatig.
Goed voorbeeld daarvan waren de trommelaars van HHC en jong Sparta van zaterdag j.l.
Je vergelijking gaat daarom dus niet op.
Overigens blijft de kwalificatie " niet echt voetbalpubliek" moeilijk objectief te meten.
Daarbij werd ik getriggerd door het denigrerende woordje " refoclubje" en door mijn gedachte dat je nog een rekening meende te moeten vereffenen na een eerdere discussie over trommelaars bij Spakenburg en door de in mijn ogen onbehoorlijke ( op het onbeschofte af ) manier waarop je een discussie over de beloften van BVO Heerenveen meende te moeten voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan