Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ja, ik vind dat wel makkelijk. Want al had hij verder naar rechts gestaan en Griezmann schiet hem in de linker kruising, kan je ook zeggen dat 'ie verkeerd stond.

Die hoek is voor de muur. Je kan als keeper nooit alles coveren in je eentje.
Je moet als keeper vertrouwen hebben in je muur.
 

Janssen

Well-known member
Ja, ik vind dat wel makkelijk. Want al had hij verder naar rechts gestaan en Griezmann schiet hem in de linker kruising, kan je ook zeggen dat 'ie verkeerd stond.

Die hoek is voor de muur, dat is het net het principe ervan.

Ellende begint natuurlijk bij Klaassen, dat voorop.
 

JMD

Well-known member
0-2...

Lekker verdedigd. Cillessen kan hier niks aan doen.

Blind staat lucht te dekken en is alles kwijt na die kopbal de 16 in. Loopt totaal de verkeerde kant op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En het ergste is: ik was eigenlijk aan het posten dat Frankrijk het wel heel rustig aan doet. :eek:mg:
 

JMD

Well-known member
En het ergste is: ik was eigenlijk aan het posten dat Frankrijk het wel heel rustig aan doet. :eek:mg:

2 kansen 2 goals. Effectief....

Zwayer is een Duitse p?nktliche scheidsrechter en fluit dus het duel stil in de 14e minuut...
 

gevegt

Well-known member
Waarom eigenlijk bij een corner met z'n allen mandekking geven als de tegenstander bij de 16 staat?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker Daley. Onze rots in de branding.

Flikker toch heel gauw op met deze onzin.

Dit is gewoon niet meer te verdedigen. Elke interland weer is het gewoon ??n groot drama. Het is echt even een mindere lichting, dat ziet iedereen wel. Maar dan nog wordt er echt zwaar ondermaats gepresteerd.
 

Janssen

Well-known member
Dit is gewoon niet meer te verdedigen. Elke interland weer is het gewoon ??n groot drama. Het is echt even een mindere lichting, dat ziet iedereen wel. Maar dan nog wordt er echt zwaar ondermaats gepresteerd.

Waren we in 2010 en 2014 dan zoveel beter? Nee toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan