gevegt
Well-known member
Dan zou er dus iets anders zijn??
Dat hoeft niet. Men denkt dat het onderweg was.
Dan zou er dus iets anders zijn??
Probeer dat maar eens uit elkaar te trekken zonder kleerscheuren Janssen!
Hier is het te zien:Zeg dat wel, hoor 't net op de radio. Tekst stond geprojecteerd op scherm zodat iedereen mee kon zingen.
Tja, het mag hopelijk toch wel bekend zijn dat niet alles betrouwbaar is op internet?Hoe een nieuwssite er dan bij komt om geruchten over een ambulance vol met explosieven te verspreiden.
Dan hadden ze net zo goed kunnen voetballen.Volgens Bild zijn de Duitsers getipt door de Franse geheime dienst.
Het is ook wel grappig om op zo'n avond de koppen van de Telegraaf te volgen.
Ze worden steeds voorzichtiger.
Oh ja? Wat zeggen ze dan over Sabia?
Als blondharige word ik nu toch wel een beetje bang.Volgens Tom Egbers werd hij onderweg voortdurend aangehouden door Duitse politie agenten met kalashnikovs. Dan zou ik mij toch zorgen gaan maken.
Ik ook niet. Veel te onnauwkeurig.Het ging mij meer om de kalashnikovs. Dat is een typisch terroristenwapen. Denk niet dat de Duitse politie dat wapen gebruikt.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat ze de gok maar hadden moeten nemen? Echt, ik snap niks van jouw opmerkingen. Ze vinden een bomwagen vlakbij het stadion, hallo! Een bomwagen!! Dan neem je toch geen enkel risico? Dan maar geen voetbalwedstrijdje, concertje, of wat voor leuke avond besteding dan ook. Dan ga je binnen zitten en ben je blij dat de veiligheidsdiensten mogelijk je leven hebben gered, door een gigantische aanslag te voorkomen.
Is er al kunstmest gevonden?
Nope.
Helemaal niks. Loos pakketje in trein, bleek uit een aantal printplaatjes te bestaan.
Is er al kunstmest gevonden?