Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Hoe een nieuwssite er dan bij komt om geruchten over een ambulance vol met explosieven te verspreiden.
Tja, het mag hopelijk toch wel bekend zijn dat niet alles betrouwbaar is op internet?

Aan de andere kant kan het wel waar zijn maar dat de offici?le instanties niets willen zeggen om geen angst te zaaien en de daders geen info willen geven.
 

gevegt

Well-known member
Het is ook wel grappig om op zo'n avond de koppen van de Telegraaf te volgen.
Ze worden steeds voorzichtiger.
 

gevegt

Well-known member
Die jongen van de NOS is er nu weer voor.
Die heeft veel geluk gehad dat hij niet live op tv een knuppel in de nek heeft gekregen.
 

Keyser S?ze

New member
Volgens Tom Egbers werd hij onderweg voortdurend aangehouden door Duitse politie agenten met kalashnikovs. Dan zou ik mij toch zorgen gaan maken.
 

Keyser S?ze

New member
Het ging mij meer om de kalashnikovs. Dat is een typisch terroristenwapen. Denk niet dat de Duitse politie dat wapen gebruikt.
 

inhethoekje

Active member
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat ze de gok maar hadden moeten nemen? Echt, ik snap niks van jouw opmerkingen. Ze vinden een bomwagen vlakbij het stadion, hallo! Een bomwagen!! Dan neem je toch geen enkel risico? Dan maar geen voetbalwedstrijdje, concertje, of wat voor leuke avond besteding dan ook. Dan ga je binnen zitten en ben je blij dat de veiligheidsdiensten mogelijk je leven hebben gered, door een gigantische aanslag te voorkomen.

Het grensde al aan debiliteit om deze wedstrijd ?berhaupt door te laten gaan.

We moeten eens stoppen met dat ''We moeten niet wijken voor terreur'', terwijl Hollande en Rutte zeggen dat we in oorlog zijn.
Wat wilde men nu bereiken met deze wedstrijd, een stijve lul bij de organisatoren als er niks was gebeurt?

Echt, deze wedstrijd door laten gaan was de grootheidswaan ver voorbij van de organisatoren..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan