Niks aan de hand dus, belachelijk die aflasting.In elk geval springstof in het stadion dus, althans dat is de dreiging.
Niks aan de hand dus, belachelijk die aflasting.In elk geval springstof in het stadion dus, althans dat is de dreiging.
Vind ik altijd zo rare reactie. Dus oogkleppen op en net doen alsof de wereld zo blij en happy is als voorheen?
Het was dus een ambulance vol met springstof in het stadion.
Het was dus een ambulance vol met springstof in het stadion.
Ik mag hopen dat ze met iets concreets komen. Bij loosalarm kan dus iedere grappenmaker een complete stad ontwrichten.Ze ontruimen diverse gebouwen, roepen een enorme politiemacht op, leggen het hele OV plat en sturen iedereen van de straat omdat er een paar uur geleden een verdachte koffer is gevonden, wat loos alarm bleek. Sure!
Er is daar concrete terreurdreiging, zo simpel is het. En dus moet het voetbal maar even wijken en gaan we voor de veiligheid van de mensen. Volkomen logisch en iedereen die dat niet begrijpt heeft er weinig van begrepen, vind ik.
Jezus. Maar we hadden gewoon lekker moeten voetballen joh. Kost je wellicht een paar duizend doden, maar we geven niet toe aan die mennekes van IS!
Dat zou toch wel even een misser van jewelste zijn van de veiligheidsdiensten als dat zo is.
Ik mag hopen dat ze met iets concreets komen. Bij loosalarm kan dus iedere grappenmaker een complete stad ontwrichten.
Zeker. Helemaal mee eens.http://www.kreiszeitung.de/lokales/...gswagen-sprengstoff-vorm-stadion-5875541.html
En als ze ??n hebben, dan kunnen het er ook twee zijn op andere plekken in de stad. Rij een ambulance vol met springstof een drukke plek in, iedereen zal aan de kant gaan en boem.
Volgens de Duitse pers (link: www.express.de... is er sprake van een ambulance / politie auto gevuld met bommateriaal en is een bekende van de politie gezien die als gevaarlijk te boek staat.
Morgen maar een andere bom op dat Syri? gooien.
Dan kan er flinke kritiek komen ja en heb je dus precies het signaal afgegeven wat je niet wilde. Namelijk dat je doodsbang bent. Maar jij zou het prima vinden dat om een hele stad angst aan t jagen om daarna tot de conclusie te komen dat er niks aan de hand was?En als ze nou niets concreets hebben? Zwaait er dan wat voor ze?
Er zou volgens de politie concreet gevaar voor heel Hannover zijn. Maar lees net dat in de grote concerthal van Hannover (of een van de, geen idee hoeveel er zijn) het concert gewoon doorgaat. Is daar dan geen ambulance?