Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Vind ik altijd zo rare reactie. Dus oogkleppen op en net doen alsof de wereld zo blij en happy is als voorheen?

Gewoon lekker doorgaan, gewoon dat risico nemen. Valken er doden, nou en. Je kan in ieder geval een lange neus trekken. En daar gaat het dus om!
 

Eef de Kip

Well-known member
De keerzijde is natuurlijk wel dat die gasten dus te pas en te onpas het dagelijkse leven kunnen gaan ontregelen. Tot er een moment komt dat de overheidsinstanties "bommelding moe" zijn.

Een beetje het weeralarm idee.

Overigens is dit geen waardeoordeel hoor, volledig te begrijpen dit. Wat ik me dan wel afvraag is hoe ze er dan achter zijn gekomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was dus een ambulance vol met springstof in het stadion.

Jezus. Maar we hadden gewoon lekker moeten voetballen joh. Kost je wellicht een paar duizend doden, maar we geven niet toe aan die mennekes van IS!
 

Pascallovic

Well-known member
Ze ontruimen diverse gebouwen, roepen een enorme politiemacht op, leggen het hele OV plat en sturen iedereen van de straat omdat er een paar uur geleden een verdachte koffer is gevonden, wat loos alarm bleek. Sure!

Er is daar concrete terreurdreiging, zo simpel is het. En dus moet het voetbal maar even wijken en gaan we voor de veiligheid van de mensen. Volkomen logisch en iedereen die dat niet begrijpt heeft er weinig van begrepen, vind ik.
Ik mag hopen dat ze met iets concreets komen. Bij loosalarm kan dus iedere grappenmaker een complete stad ontwrichten.
 

JFK

Well-known member
Jezus. Maar we hadden gewoon lekker moeten voetballen joh. Kost je wellicht een paar duizend doden, maar we geven niet toe aan die mennekes van IS!

Ja dan had je echt een tik uitgedeeld aan IS.
Jammer dat ze die kans hebben laten liggen.
 

JMD

Well-known member
Dat zou toch wel even een misser van jewelste zijn van de veiligheidsdiensten als dat zo is.

Zeker.

Dan is er misschien ook wel een 'mol' actief in de veiligheidsdiensten. (zoals bv ze dat ook vermoeden op het vliegveld van Sharm el Sheikh, zo denken ze dat die bom het vliegtuig in gekomen is)
 

JMD

Well-known member
http://www.kreiszeitung.de/lokales/...gswagen-sprengstoff-vorm-stadion-5875541.html

En als ze ??n hebben, dan kunnen het er ook twee zijn op andere plekken in de stad. Rij een ambulance vol met springstof een drukke plek in, iedereen zal aan de kant gaan en boem.
Zeker. Helemaal mee eens.

Maar door dit duel nu af te lasten weet je dit ook niet zeker. Misschien rijdt er ergens 1 in M?nchen of Hamburg of Berlijn of... Moeten we dan elke ambulance wantrouwen? Die staan wel vaker bij voetbalduels of welk ander groot evenement dan ook.
 

zwammy

Well-known member
Volgens de Duitse pers (link: www.express.de... is er sprake van een ambulance / politie auto gevuld met bommateriaal en is een bekende van de politie gezien die als gevaarlijk te boek staat.

Daar word ik echt schijtziek van. Klaar met bekende van Politiemensen. Oppakken en vastzetten.
 

JMD

Well-known member
Er zou volgens de politie concreet gevaar voor heel Hannover zijn. Maar lees net dat in de grote concerthal van Hannover (of een van de, geen idee hoeveel er zijn) het concert gewoon doorgaat. Is daar dan geen ambulance?
 

Pascallovic

Well-known member
En als ze nou niets concreets hebben? Zwaait er dan wat voor ze?
Dan kan er flinke kritiek komen ja en heb je dus precies het signaal afgegeven wat je niet wilde. Namelijk dat je doodsbang bent. Maar jij zou het prima vinden dat om een hele stad angst aan t jagen om daarna tot de conclusie te komen dat er niks aan de hand was?
 

Eef de Kip

Well-known member
Er zou volgens de politie concreet gevaar voor heel Hannover zijn. Maar lees net dat in de grote concerthal van Hannover (of een van de, geen idee hoeveel er zijn) het concert gewoon doorgaat. Is daar dan geen ambulance?

Nee daar staat waarschijnlijk een brandweerwagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan