Even oefenen

erka

Well-known member
Eén ding is wel duidelijk. Nederland met Malen is veel gevaarlijker dan Nederland zonder.
 

Wigboldus

Well-known member
Wieffer had echt 0,0 meerwaarde in deze wedstrijd. Zo traag als Blind, maar dan zonder goede opbouwpass. Hopelijk kan Dumfries alles spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Oei, toch wel een deceptie dit. Eerste helft ging het wel goed, maar moest je er minstens één maken. Tweede helft werd duidelijk dat de reserves van een veel minder niveau zijn. Kluivert wel aardig ingevallen, maar daar bleef het wel bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dramatisch. Het begon al met dat volkslied en het werd daarna niet veel beter. Één voordeel, veel slechter kan het waarschijnlijk niet.
 

Batigoal

Well-known member
Van Hecke vrij wisselvallig, liet zeker 2x z'n man lopen waaruit een mogelijkheid ontstond.
Sowieso ben ik niet zo kapot van hem. Draaicirkel van een vrachtwagen. Met Van Dijk naast hem die ook de snelste niet meer is vind ik dat wel een probleem.
 

JFK

Well-known member
Sowieso ben ik niet zo kapot van hem. Draaicirkel van een vrachtwagen. Met Van Dijk naast hem die ook de snelste niet meer is vind ik dat wel een probleem.
Ik vind het een ramp die van Van Hecke.
Is vaak te laat met ingrijpen. Hij anticipeert bijna nooit. Het is eigenlijk alleen maar herstelwerk.
 

erka

Well-known member

Dus, ook nog de tekst fout bovenop het verkeerde tempo.

@KNVB gewoon kappen met dit soort onzin.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het wordt wel vaker door iemand gezongen, maar dit was echt slecht.
 

stc

Well-known member
De nederlaag is allemaal tacktiek van Koeman. De concurrentie zand in de ogen strooien.
 

Maasveld

Well-known member

Dus, ook nog de tekst fout bovenop het verkeerde tempo.

@KNVB gewoon kappen met dit soort onzin.
Beter dan Bill van Dijk zal het toch nooit worden.
 
Bovenaan