Even oefenen

gevegt

Well-known member
Kan iemand mij uitleggen waarom je in een oefenwedstrijd een speler tien minuten laat spelen?
 

Abubakari

Well-known member
Laat Abu dat maar niet horen.
Waarom niet? Als het niet goed is is het niet goed, geen probleem. Ik vind het alleen raar dat je vd Beek op de bank zet bij een club waar het voor geen meter loopt nadat je er 40 miljoen ofzo voor betaald hebt.
Maar laat ALenstra dat maar niet horen.

Een oefenpotje in een leeg stadion daar leek mij dus helemaal niks aan. Gezien de stand heb ik niet veel gemist. 1 doelpunt in de laatste 3 wedstrijden gescoord, oranje zit niet in zijn beste fase. En dat ondanks dat Babel meedoet.
 

erka

Well-known member
Deze vorm mag Hateboer wel meenemen de CL in.

Daar speelt hij veel aanvallender, middenveld ipv rechtsachter.

Niet bepaald overtuigend begin van De Boer, maar goed ook de beroerdste niet dus we geven het nog eventjes.
 

gevegt

Well-known member
Waarom niet? Als het niet goed is is het niet goed, geen probleem. Ik vind het alleen raar dat je vd Beek op de bank zet bij een club waar het voor geen meter loopt nadat je er 40 miljoen ofzo voor betaald hebt.
Maar laat ALenstra dat maar niet horen.

Een oefenpotjes in een leeg stadion daar leek mij dus helemaal niks aan. Gezien de stand heb ik niet veel gemist. 1 doelpunt in de laatste 3 wedstrijden gescoord, oranje zit niet in zijn beste fase. En dat ondanks dat Babel meedoet.
:) (y)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar speelt hij veel aanvallender, middenveld ipv rechtsachter.

Niet bepaald overtuigend begin van De Boer, maar goed ook de beroerdste niet dus we geven het nog eventjes.

Sowieso is Hateboer toch gewoon een middenvelder? Daar is ie meer dan prima. Als back in viermans defensie gewoon zwak.
 

Mario

Well-known member
Ik heb het idee dat we weer terug zijn bij het begin. En Frank de Boer straalt weinig uit, ik vind hem er vooral moe en oud uitzien.
 
Bovenaan