Prima finaliste.
Jamel Administrator Forumleiding 10 mei 2016 #584 Cyprus, vette intro! Daarna zwakt het een beetje af. Maar wel een toffe act hoor! Wel een Killers rip-off, dat refreintje. Plagiaat!
Cyprus, vette intro! Daarna zwakt het een beetje af. Maar wel een toffe act hoor! Wel een Killers rip-off, dat refreintje. Plagiaat!
Makanaky Well-known member 10 mei 2016 #586 Rock in het huis, kooien, rook en vieze baardjes. Waar is de gitaar met dubbele hals?
Fabian Active member 10 mei 2016 #587 Ik verwachtte toch iets meer stampende gitaren. Dit is knuffelrock.
Jamel Administrator Forumleiding 10 mei 2016 #588 Echt triest. Gewoon precies hetzelfde ritme en ongeveer dezelfde akkoorden. Dat kan toch niet?
M Maasveld Well-known member 10 mei 2016 #591 Hups Oostenrijk! EDIT: hmm, nee dit gaat het niet worden.
Fabian Active member 10 mei 2016 #593 Jamel zei: Echt triest. Gewoon precies hetzelfde ritme en ongeveer dezelfde akkoorden. Dat kan toch niet? Klik om te vergroten... Het viel me al op. Aanklagen die hap.
Jamel zei: Echt triest. Gewoon precies hetzelfde ritme en ongeveer dezelfde akkoorden. Dat kan toch niet? Klik om te vergroten... Het viel me al op. Aanklagen die hap.
Jamel Administrator Forumleiding 10 mei 2016 #598 Fabian zei: Het viel me al op. Aanklagen die hap. Klik om te vergroten... Heel twitter ontploft. Dit kan echt niet. Oostenrijk kan dan weer wel... Wow.
Fabian zei: Het viel me al op. Aanklagen die hap. Klik om te vergroten... Heel twitter ontploft. Dit kan echt niet. Oostenrijk kan dan weer wel... Wow.