Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Sorry dat ik de vreugde kom verpesten, maar ik vind die grappen over de MH17 smakeloos. Ik kende iemand die daar aan boord zat. Stop gewoon met posten als je zoveel drank op hebt anders.

Het heeft niets met drank te maken, maar alles met meligheid van de avond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bedankt voor het verslag heren, ik ga gelijk kijken waar Armeni? nu eigenlijk ligt.

In een eerder stadium nog gekeken of er inmiddels een rechtstreekse vlucht naar Yerevan is, maar helaas nog steeds niet. Wordt weer geen Yerevan dit jaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ga niet beweren dat Rusland moest winnen. Maar Oekraine vond ik echt helemaal niks. Hoe dat dan zogenaamd zoveel punten bij de televoters en de zogenaamde vakjury heeft kunnen krijgen is mij een raadsel.
 

inhethoekje

Active member
http://nos.nl/artikel/2105100-russen-vernietigend-over-politieke-songfestival-zege-jamala.html

De Russen komen erachter dat het ESF politiek is... Zo lang ze jarenlang punten krijgen van buurlanden is er niks aan de hand, maar nu uitgerekend Oekra?ne wint is het allemaal doorgestoken kaart...

Valt reuze mee, ze krijgen wat punten van omringende landen maar dat krijgen andere landen ook.
Rusland is juist een van de landen waar het meest op wordt gelet maar die eigenlijk niet eens zo vaak wint.

Zo worden ze al jaren uitgefloten ivm dat Krim verhaal, of ben je verleden jaar vergeten?
 

inhethoekje

Active member
Oekrainie deed verleden jaar niet mee ivm geldgebrek, en dat moet nu miljoenen investeren,ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
 

JMD

Well-known member
Valt reuze mee, ze krijgen wat punten van omringende landen maar dat krijgen andere landen ook.
Rusland is juist een van de landen waar het meest op wordt gelet maar die eigenlijk niet eens zo vaak wint.

Zo worden ze al jaren uitgefloten ivm dat Krim verhaal, of ben je verleden jaar vergeten?

Dat uitfluiten was er ja, maar ging niet ten koste van de resultaten.
Sinds 2000 3x 3e, 4x 2e en 1x 1e... Er zijn weinig landen die het beter gedaan hebben. Ik kan dat toch echt niet los zien van de bonuspunten uit buurlanden, en Rusland heeft er nogal wat.

De laatste jaren zijn ze idd de sympathy-votes vanuit een aantal buurlanden kwijt.
Maar in neem even 2010 als voorbeeld. Een middelmatige inzending van de Russen toen, getuige de 11e plaats. Toch 10 of 12 punten van Estland, Oekra?ne, Wit Rusland, Moldavi? en Armeni?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan