Eurovisie Songfestival (deel 2)

De Groene Scout

Well-known member
Waylon maakt ondertussen in Lissabon ruzie met de Nederlandse pers.
Hij praat niet meer met het AD en De Telegraaf omdat die af en toe eens aangeven dat ze de uitvoering wat minder vinden.
O gossie de cowboy is boos.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet ook een beetje leuk kunnen bewegen binnen het circus. De vorige keer had hij Ilse die dat allemaal voor hem regelde. Goede muzikant, maar zijn persoonlijkheid is best kut natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Waylon maakt ondertussen in Lissabon ruzie met de Nederlandse pers.
Hij praat niet meer met het AD en De Telegraaf omdat die af en toe eens aangeven dat ze de uitvoering wat minder vinden.
O gossie de cowboy is boos.

Tsja, hij heeft het erg hoog in de bol gekregen na die 2e plaats van 2014. Terwijl ik die toch voor een groot deel eigenlijk op het conto van Ilse DeLange schuif, die maakte op mij veel meer indruk dan Waylon met zijn maniertjes...
 

JMD

Well-known member
Je moet ook een beetje leuk kunnen bewegen binnen het circus. De vorige keer had hij Ilse die dat allemaal voor hem regelde. Goede muzikant, maar zijn persoonlijkheid is best kut natuurlijk.
Dit dus.
Ilse is verder een hele spontane meid die de sfeer in een ruimte al positief doet veranderen als ze binnenkomt. Dat is een gave die niet iedereen heeft. Waylon mist haar nu.
 

Mario

Well-known member
Waylon gaat heel hard onderuit op dit SF. Op zich onnodig, want hij is een degelijk artiest met een voor Nederlandse begrippen goed nummer. Ilse komt lief over maar is ook professioneel, Waylon een flierefluiter met een moeilijk karakter, daarom is hij door haar uit The Common Linnets gezet. Er valt moeilijk mee samen te werken.
 

Ska P 187

Well-known member
Ze doet me aan mijn zus denken met dat eeuwige positieve en redelijke.
Als zus leuk, maar doen? No fucking way.
 
Bovenaan