Dat zeg ik een topper is het.Die Palmer kan er ook weinig van.
Hup Sevilla!
Veel wedstrijden winnen.Ongeacht de uitslag, vind ik het opmerkelijk hoe Sevilla al jaren presteert in Europa.
Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat doen?
Waarom dan niet in de competitie hogerop komen?Veel wedstrijden winnen.
Daar verliezen ze meer.Waarom dan niet in de competitie hogerop komen?
Best simpel: Monchi en het opzetten van een data afdeling ergens in 2004-05. Voor 2005 was Sevilla een chaotische club en het moest anders. Sevilla zocht iets om zich te onderscheiden en vond data en verder. Het duurde even voordat het werkte, maar kijk eens na 2005. Ze hebben nu iets van 10 prijzen de laatste 15 jaar behaald. Ongelooflijk.Ongeacht de uitslag, vind ik het opmerkelijk hoe Sevilla al jaren presteert in Europa.
Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat doen?
Verkopen beste spelers. Selecties vallen vaak uit elkaar, omdat Sevilla geen topclub is.Waarom dan niet in de competitie hogerop komen?
Dat laatste bedoel ik dus.Best simpel: Monchi en het opzetten van een data afdeling ergens in 2004-05. Voor 2005 was Sevilla een chaotische club en het moest anders. Sevilla zocht iets om zich te onderscheiden en vond data en verder. Het duurde even voordat het werkte, maar kijk eens na 2005. Ze hebben nu iets van 10 prijzen de laatste 15 jaar behaald. Ongelooflijk.
Ze hebben een aardig budget. Maar ik snap wat je bedoelt.Dat laatste bedoel ik dus.
Is er een club die de laatste jaren zoveel cups heeft gewonnen met relatief zo weinig geld?