Ik vraag me af wat het nut van sommige partijen is die meedoen aan de verkiezingen. Die weten op voorhand, dat ze nooit in het parlement komen.
Wilde gok maar heb jij ook toevallig net op de radio de zendtijd voor politieke partijen gehoord?
Ik vraag me af wat het nut van sommige partijen is die meedoen aan de verkiezingen. Die weten op voorhand, dat ze nooit in het parlement komen.
Zelfde reden waarom de Eredivisie 18 clubs heeft en niet alleen maar Ajax en PSV.
Nu bakt Marijnissen er zelfs in het laten horen van het SP-geluid er heel weinig van. Daar zullen ze zelfs bij de SP niet blij mee kunnen zijn.En daar moeten we heel blij mee zijn, dat we de geluiden van zowel een Wilders als een Marijnissen kunnen horen.
En daar moeten we heel blij mee zijn, dat we de geluiden van zowel een Wilders als een Marijnissen kunnen horen.
Nu bakt Marijnissen er zelfs in het laten horen van het SP-geluid er heel weinig van. Daar zullen ze zelfs bij de SP niet blij mee kunnen zijn.
In Engelanf de Brexit partij van Farage dik aan kop in de peiligen. Mooi h?, al die roepers dat de Britten vooral voor het remain zijn :duim:
In Engelanf de Brexit partij van Farage dik aan kop in de peiligen. Mooi h?, al die roepers dat de Britten vooral voor het remain zijn :duim:
Dat wordt niet zoveel geroepen, daarnaast zegt dit niks. Vrijwel alle Brexit-supporters stemmen op die Brexit partij, terwijl de steun voor "remain" over diverse partij?n is verdeeld. Ik wil niet zeggen dat nu absoluut de meerderheid voor remain is, maar het zal nog steeds niet veel uit elkaar liggen.
Klopt, overigens niet alleen hij. Als ik de peilingen moet geloven, worden Labour en Conservatieven beiden zwaar afgestraft. Pro EU partij?n als Liberal Democrats, Green Party, SNP (Schotland) en Plaid Cymru (Wales) lijken ook flink te winnen. Mensen aan beide kanten van de discussie lijken deze verkiezingen als proteststem te gebruiken.Als ik het hier en daar zo hoor is het meer dat iedereen zat is van het gekonkel en hij daar heel slim op inspeelt.
Niet meer dan logisch dat de 2 grootste partijen die gezamenlijk overal tegen hebben gestemd en daarmee het land gijzelen worden afgestraft. Als ik nu zou moeten stemmen in het Verenigd Koninkrijk zou ik ook niet op Labour of de Conservatieven stemmen met hun huidige gekloot.Klopt, overigens niet alleen hij. Als ik de peilingen moet geloven, worden Labour en Conservatieven beiden zwaar afgestraft. Pro EU partij?n als Liberal Democrats, Green Party, SNP (Schotland) en Plaid Cymru (Wales) lijken ook flink te winnen. Mensen aan beide kanten van de discussie lijken deze verkiezingen als proteststem te gebruiken.
Niet meer dan logisch dat de 2 grootste partijen die gezamenlijk overal tegen hebben gestemd en daarmee het land gijzelen worden afgestraft. Als ik nu zou moeten stemmen in het Verenigd Koninkrijk zou ik ook niet op Labour of de Conservatieven stemmen met hun huidige gekloot.
Na het debat volgde in de zendtijd voor politieke partijen de spot van FvD. Dat is twee minuten geschiedenis, nul seconde politieke inhoud.
Na het debat volgde in de zendtijd voor politieke partijen de spot van FvD. Dat is twee minuten geschiedenis, nul seconde politieke inhoud.