Europa League 2025-2026

erka

Well-known member
Zo, inderdaad zeg. Athene is massaal uitgelopen, de straten zijn stil.

Waarom speelt Panathinaikos niet gewoon in eigen stadion? Straf?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Een beetje meer durf idd. Het is een beetje eenrichtingsverkeer terwijl die Grieken gewoon erg matig zijn.

erka

Well-known member
Kowet haalt de rust met 0-0. Ik snap best dat je niet volle bak aanvalt bij je eerste uitwedstrijd. Toch denk ik, minder ontzag en meer eigen spel spelen en Kowet kan hier zomaar winnen. Gaan ze een beetje door met huidige spel dan valt de 1-0 voor Panathinaikos vast lullig.

erka

Well-known member
1-0 Panathinaikos.

Misschien gaan ze nu een beetje voetballen..

Ik snap er helemaal niks van waarom ze zo spelen. Als Go Ahead uit tegen Ajax, PSV, Feyenoord of AZ speelt hebben ze wel lef en durf. En dan nu zo achteruit lopen de hele tijd. Terwijl je helemaal niks te verliezen hebt. Zwak hoor.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Forumleiding
En normaal.is het een heksenketel in Griekenland, maar.dat is er nu ook niet. Dus echt onder de indruk hoeven ze niet te zijn. In ieder geval spelen ze nu meer naar voren. Ze zullen ook moeten.

JMD

Well-known member
Waarom speelt Panathinaikos niet gewoon in eigen stadion? Straf?
Ik denk dat ze Europees in het Olympisch Stadion willen spelen, maar van de UEFA mag je niet 1 thuisduel in de competitiefase in stadion A spelen en de andere in stadion B.

erka

Well-known member
En normaal.is het een heksenketel in Griekenland, maar.dat is er nu ook niet. Dus echt onder de indruk hoeven ze niet te zijn. In ieder geval spelen ze nu meer naar voren. Ze zullen ook moeten.

Spelen nu meer naar voren en Panathinaikos komt bij vlagen amper nog aan de bal. Echt, waarom zien de trainer en die spelers dat niet eerder.
edit: nou ja, bij vlagen dan. In elk geval stuk minder dan daarvoor.

JMD

Well-known member
Dit zijn toch wel de mooie reisjes voor de Go Aheadsupporters. Met 1200 man naar Athene om je cluppie te volgen. Ze hadden denk ik alleen wel beter weer verwacht :)

Bovenaan