Europa League 2023-24

gevegt

Well-known member
Als je Friezen serieus gaat nemen ben je er zelf een…
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Mijn korte zwakke onrust over de tegenstanders namen even de overhand.
Dit zal mij nooit meer overkomen.
Bij deze mijn excuses!
 

erka

Well-known member
Sporting krijgt er in eigen huis ook even van langs tegen Koopmeiners en De Roon, 0-2 al.
 

U.G.

Well-known member
Heerlijke wedstrijd gisteren in Alvalade, uiteindelijk toch nog verloren, maar eigenlijk is dat een overwinning. Sporting 1ste helft en Sporting 2de helft was een verschil van dag en nacht. De eerste helft speelde non-aanspeelpunt Paulinho mee en in de 2de z’n vervanger, de zakkende en meters makende Edwards ( waardoor Gyokeres diep kan staan ). En pote zakte naar 8 ipv die Deen ( want die wordt waarschijnlijk grote dure miskoop nr 2 van de afgelopen jaren ) Grazie Bergamo dat jullie even flink op de koppigheid van Amorim en pijnpunt van Sporting zijn gaan staan in die 1 ste helft. Jullie zijn namelijk geen Vizela ! Hij gaf aan het eind iets van toe dat ie verkeerd was gestart. Nee no shit. Laat dit voor het laatst zijn, ik ben het allang meer dan zat,vuile…

Viva o Sporting !
 

JMD

Well-known member
Duel MAccabi Haifa is volgende week uitgesteld... (idem overigens voor Maccabi Tel Aviv in CoL) Nee, ik ga die ene vraag niet stellen, maar wel een andere: waar wacht de UEFA op? Dit gaat echt nog wel tijden duren, gaan we dan alle duels van Israëlische clubs uitstellen tot dit voorbij is?
 

JMD

Well-known member
Nee, die worden buiten Israel gespeeld, staat op teletekst.
Ja klopt.
Wat het dan nog vreemder maakt dat men deze duels uitstelt, het is inmiddels meer dan 2 weken na de start van de oorlog.

Het ene duel wordt ingehaald op 6 december, de ander in een weekend.
 

Batigoal

Well-known member
Fraaie goals bij Molde-Häcken. Oudgediende en voormalig Heerenveen-speler Wolff Eikrem was belangrijk met 2 goals.

Cool team heeft Bayer Leverkusen dit seizoen toch. Ze zullen in de eigen competitie op een gegeven moment wel door Bayern München voorbij worden gestreefd, maar ze spelen zeer aantrekkelijk met veel jonge voetballers. Heeft Xabi Alonso niet gek voor elkaar gekregen.

Leuk om te zien dat Gravenberch veel speelt bij Liverpool. Bayern was niet zo'n handige keuze (en te vroeg vertrokken), maar bij Liverpool krijgt hij het vertrouwen wel en dan zie je gelijk weer wat een goeie voetballer hij is.
 

Raul

Well-known member
Ajax-Brighton best een saaie pot. Ik keek speciaal voor Ansu Fati en ik hoop dat hij het ooit bij Barça gaat waarmaken. Félix doet het in zijn plaats echt geweldig, maar als ik mag kiezen, dan kies ik voor Fati.
 

Raul

Well-known member
Leverkusen met Xabi staat voor en Boniface heeft gescoord. Die Boniface is zo goed, niet normaal.
 
Bovenaan