Hankie
Well-known member
Ja die Grieken kunnen er geen kut van.Granada was qua gedrag toch een soort Getafe? Laat die ergernis maar mooi zitten.
Olympiakos lijkt me wel wat.
Ja die Grieken kunnen er geen kut van.Granada was qua gedrag toch een soort Getafe? Laat die ergernis maar mooi zitten.
Olympiakos lijkt me wel wat.
Klopt, hoe die in de volgende ronde gekomen zijn, zeker een heel zwakke tegenstander gehad.Ja die Grieken kunnen er geen kut van.
Nederland is overigens heel consistent nu. Op de huidige lijst 8e, op die van de laatste 4 jaren ook, die van de laatste 3 7e, van de laatste 2 8e en die van dit seizoen 7e. 7e is ook echt het maximale, de nummer 6 (Portugal) staat echt te ver weg.
Jep. Het had veel slechter gekund (de Engelse ploegen, Milan), maar gevaar bestaat nu dat je gaat onderschatten. En Young Boys versloeg wel Leverkusen.Haalbare kaart, maar zeker geen eenvoudige opgave
Kwartfinale EC2 1988, 1-0 uit en thuis gewonnenNiet gemakkelijk, maar wel een leuke loting tegen een ploeg waartegen we niet vaak hebben gespeeld.
1987-88 volgens mij, uit en thuis 1-0 gewonnen.Niet gemakkelijk, maar wel een leuke loting tegen een ploeg waartegen we niet vaak hebben gespeeld.
We komen bij Young Boys nog een oude bekende tegen, Miralem Sulejmani speelt daar.
Nadat Young Boys de ronde ervoor FC Den Haag hadden uitgeschakeld. Uit 2-1 verlies, thuis 1-0 zege.1987-88 volgens mij, uit en thuis 1-0 gewonnen.
Klopt. ZE staan momenteel dan ook nummer 2 in Engeland en Italië....Deze clubs zijn dan ook vergane glorie.