Waarom zou je dan überhaupt voor ManU zijn?Vriend!
Andersom vind ik dat trouwens ook.
Erg sneu dat je Manu bent omdat dat gunstig is voor PSV.
Dan begrijp je er niet veel van.
Geen idee, misschien kan JMD een antwoord geven.Waarom zou je dan überhaupt voor ManU zijn?
Held en tevens vriend! 🍺Ik ben voor PSV, maar vanavond wel voor Villarreal.
En dat is voor Kiel.Die tulband gaat erin als een ware terrorist.
Waarom zou je dan überhaupt voor ManU zijn?
Vanavond voor Man U idd... Normaal niet... Beetje aan PSV's belang denken.Geen idee, misschien kan JMD een antwoord geven.
Hup tulband!
Ik denk ook niet dat we CL halen nee, maar als je in de 3e voorronde instroomt ben je zeker van groepsfase EL (want bij verlies 3e/4e voorronde CL stroom je door naar CL als niet-kampioen), bij 2e voorronde is dat niet het geval, en kan je in het ergste geval zelfs helemaal geen groepsfase spelen.Dan stromen we in de 3e voorronde van de CL in, ipv in de 2e. Maar als je niet kan winnen in de 2e had je in de 3e toch verloren, dus zoveel maakt het niet uit.
Die kunnen Villarreal nooit vinden. Die kennen alleen de grote steden.Als ze de Europa League winnen zullen ze er wel wat future fans bijkrijgen.
Dat snap ik, maar dat vond gevegt dus sneu als dat de reden is om voor ManU te zijn. Daarom mijn vraag waarom je anders überhaupt voor ManU zou zijn.Dan stromen we in de 3e voorronde van de CL in, ipv in de 2e. Maar als je niet kan winnen in de 2e had je in de 3e toch verloren, dus zoveel maakt het niet uit.
Leuk juist twee extra wedstrijdjes om het eggie ipv zaadloze oefenwedstrijden.
Vergroot ook de noodzaak om de selectie wat eerder rond te hebben ipv altijd op het laatste nippertje nog een Bruma of Baumgartl te kopen.
Die kunnen Villarreal nooit vinden. Die kennen alleen de grote steden.
Daar heb ik dus helemaal niets mee.Dan stromen we in de 3e voorronde van de CL in, ipv in de 2e. Maar als je niet kan winnen in de 2e had je in de 3e toch verloren, dus zoveel maakt het niet uit.
Leuk juist twee extra wedstrijdjes om het eggie ipv zaadloze oefenwedstrijden.
Vergroot ook de noodzaak om de selectie wat eerder rond te hebben ipv altijd op het laatste nippertje nog een Bruma of Baumgartl te kopen.
Dan krijgt Valencia er extra fans bij.
Even een uitnodiging zodat je na het invullen toegang krijgt tot het walhalla van dit mooie forum,Villarreal is eigenlijk een soort buitenwijk van Castellon de la Plana, dat is al een stuk groter
Zoiets als wanneer PSV uit Veldhoven kwam ipv Eindhoven.
Een stuk groter, maar nog steeds weinig te beleven. Ik heb in Castellon in een hotel gezeten toen AZ tegen Villarreal speelde. Villarreal is echt een doodse stad.Villarreal is eigenlijk een soort buitenwijk van Castellon de la Plana, dat is al een stuk groter