Ik vind het vooral nog heel apart.Leuk dat het allemaal weer begint deze week.
Ik vind het vooral nog heel apart.
De nieuwe competities beginnen alweer en dan wordt dit nog even snel uitgespeeld.
Rusland speelt al vanaf 2011-12 in hetzelfde ritme als de UEFA-competities.Ik las dat Rangers inderdaad alweer aan de competitie is begonnen en nu weer in de EL verder gaat. Hele vreemde situatie.
De Russische en Scandinavische competities geloof ik een kalenderjaar competitie. Die zitten dan standaard in een bijzondere situatie.
Ja, Rangers heeft dit weekend competitie gespeeld, speelt deze week Europees voor volgens seizoen en vrij kort erna alweer de eerste kwalificatiewedstrijd voor het nieuwe seizoen.Ik las dat Rangers inderdaad alweer aan de competitie is begonnen en nu weer in de EL verder gaat. Hele vreemde situatie.
De Russische en Scandinavische competities geloof ik een kalenderjaar competitie. Die zitten dan standaard in een bijzondere situatie.
Rangers start in de 2e voorronde EL, dus komt pas op 17 september in actie.Ja, Rangers heeft dit weekend competitie gespeeld, speelt deze week Europees voor volgens seizoen en vrij kort erna alweer de eerste kwalificatiewedstrijd voor het nieuwe seizoen.
FC Kopenhagen na 4 minuten op 1-0 tegen Basaksehir.
Tsja, normaal laat de UEFA vanaf de kwartfinale ook al los dat er vroege duels zijn in de EL, dan zijn ze vaak zelfs alle vier tegelijk. Dan is het nu al een stuk beter met 2 om 2...Ook hier gek er twee kwartfinales gelijktijdig worden gespeeld.
Jep. Maar ook met publiek is het vreemd dat het het hele toernooi gesplitst is en dan vanaf de kwartfinale juist niet.Juist nu zonder publiek hoef je daar geen rekening mee te houden, dus zou je prima gespreid kunnen spelen lijkt mij.