Europa League 2019-2020

Mario

Well-known member
Het zal wel een beladen duel worden gezien het overlijden van Ricksen. Een delegatie van Feyenoord heeft ook een bezoek gebracht aan de gedenkplaats bij Ibrox.

694

JMD

Well-known member
PSV vanavond thuis tegen de op papier sterkste ploeg in de groep (uit pot 1), Feyenoord op bezoek in Schotland bij Rangers en AZ naar Belgrado tegen Partizan.
Wat verwachten we vanavond? Het scheelt voor AZ natuurlijk een slok op een borrel dat het in een leeg stadion speelt, Feyenoord zou toch wel kansen moeten hebben bij Rangers en PSV is in eigen huis sterk (alhoewel Portugezen altijd zeer gevaarlijk blijven).
Zou wel fraai zijn als de serie ongeslagen duels van NL clubs (ik meen nu 16 duels ofzo) na vanavond nog overeind staat.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind de kracht van Rangers vrij lastig in te schatten. Feyenoord vind ik ook wisselvallig. Maar in theorie moet je een resultaat kunnen pakken tegen Rangers.

Mario

Well-known member
Het lijkt erop dat ook PSV de EL nu als een serieus toernooi ziet, dus dat is alvast positief. Als men de lijn van afgelopen weekend kan doortrekken, liggen er zeker kansen in eigen huis. Dat neemt niet weg dat het Portugezen blijven, en Sporting is gewoon een hele lastige tegenstander.

Max

Administrator
Forumleiding
Als Ajax in de CL met een been in de finale kan staan, dan moet PSV ver in de EL kunnen komen.

Abubakari

Well-known member
Het lijkt erop dat ook PSV de EL nu als een serieus toernooi ziet, dus dat is alvast positief. Als men de lijn van afgelopen weekend kan doortrekken, liggen er zeker kansen in eigen huis. Dat neemt niet weg dat het Portugezen blijven, en Sporting is gewoon een hele lastige tegenstander.

Ze zullen ook vast beter verdedigen dan Vitesse.

Mario

Well-known member
Als Ajax in de CL met een been in de finale kan staan, dan moet PSV ver in de EL kunnen komen.

Dat zou wel mooi zijn om Europees weer eens een goed seizoen te beleven. Bergwijn heeft wel de ambities uitgesproken eerder deze week. Gewoon dit toernooi serieus nemen en dan kan je zeker een eind komen met dit elftal. De groepsfase moet je sowieso overleven.

Max

Administrator
Forumleiding
Zelfs in de donkere Europese jaren lag de weg voor Ajax een paar keer open. Zelfs een finale in eigen huis was niet onmogelijk.

Mario

Well-known member
Ik ben al zo oud dat ik nog een aantal Nederlandse Europese successen heb meegemaakt, maar wat PSV betreft is het net als met Oranje … wel 1 titel meer, al is 1978 is wel erg lang geleden.

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Rangers FC: McGregor; Tavernier, Helander, Goldson, Jack, Davis, Ojo,Kamara, Morelos, Barisic, Arfield.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ie, Haps; Fer, Kokcu, Tapia; Berghuis, Sinisterra, Larsson.

JMD

Well-known member
Vorig jaar zat Dudelange in een pittige poule en konden ze weinig punten behalen (ik meen 0). Vanavond wint het zijn eerste duel direct, bij APOEL... 3-4.
Dudelange kwam 0-2 voor, daarna maakten de Cyprioten in een tijdsbestek van 5 minuten 3 goals (3-2 dus), waarna de Luxemburgers nog 2x scoorden.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Had iemand Karsdorp niet kunnen informeren dat er geen VAR is? Hoeft ie niet voor lul die VAR-beweging te maken. Penalty voor Rangers wordt gemist.

Bovenaan