Europa League 2019-2020

JMD

Well-known member
Het hek gaat open... Lekker dan. Lijkt PSV - Kaiserslautern wel, gelukkig waren de stewards er hier eerder bij.

Pascallovic

Well-known member
Maar dat had meer te maken met het feit dat Feyenoord de ruimtes tussen de linies veel te groot hield en onvoldoende in de duels kwam dan met de kracht van Beer Sheva.
Het had er inderdaad mee te maken dat Feyenoord wederom een slechte uitwedstrijd speelde. Echter werden ze nu in het zadel geholpen door een rode kaart van de tegenstander, waardoor het na rust een makkie werd. Maar die hebben zich echt wel ingespannen voor rust. Het ging alle kanten op. Wel vermakelijk overigens.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het had er inderdaad mee te maken dat Feyenoord wederom een slechte uitwedstrijd speelde. Echter werden ze nu in het zadel geholpen door een rode kaart van de tegenstander, waardoor het na rust een makkie werd. Maar die hebben zich echt wel ingespannen voor rust. Het ging alle kanten op. Wel vermakelijk overigens.

Ik vond het juist een gebrek aan inspanning voor rust dat ervoor zorgde dat Beer Sheva wat kansen kreeg.

Maar goed, maakt niet uit. Voor het Nederlandse voetbal is dit een prachtige dag. :)

Atreides

Well-known member
Heerlijke dag. Ook fijn dat Feyenoord wat extra zelfvertrouwen kan tanken.

Pijnlijk voor Clasie dat hij pas zo laat mag meedoen. Toont het gelijk van Feyenoord wel aan.

JMD

Well-known member
Maar jullie hadden Gerets & Waterreus. ;)
Dat zeker. :)

Ik zat toen in het stadion (hoog), geloofde mijn ogen niet van wat ik zag.
Paar jaar later haalden we de hekken weg... Nu komen de supporters alleen het veld op om feest te vieren :p

JMD

Well-known member
Het is de eerste keer in de Europese historie van AZ dat ze een duel na verlenging doorgaan...

JMD

Well-known member
Bij Dudelange - Ararat is het verlenging. Gaan de Luxemburgers opnieuw de EL-groepsfase halen? Doordat de 'kampioenenafstromers' een eigen pad hebben in de EL-kwalificatie krijg je wel een aantal andere ploegen in de groepsfase. Leuk!!!

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bij Dudelange - Ararat is het verlenging. Gaan de Luxemburgers opnieuw de EL-groepsfase halen? Doordat de 'kampioenenafstromers' een eigen pad hebben in de EL-kwalificatie krijg je wel een aantal andere ploegen in de groepsfase. Leuk!!!

Overigens zou het op zich geen verrassing zijn als Dudelange dit duel wint. Dudelange heeft een aanzienlijk hogere coefficient en de Luxemburgse competitie ontloopt de Armeense niet zo veel.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Rangers scoort in de 90e minuut 1-0 tegen Legia en lijkt daarmee zich voor de 2e keer op rij voor de groepsfase te plaatsen (1e wedstrijd was 0-0).

JMD

Well-known member
Overigens zou het op zich geen verrassing zijn als Dudelange dit duel wint. Dudelange heeft een aanzienlijk hogere coefficient en de Luxemburgse competitie ontloopt de Armeense niet zo veel.

Klopt.

Overigens was het opvallend dat de ploeg met het 2e laagste co?ffici?nt (Linfield) tegen de ploeg met het op 3 na laagste co?ffici?nt (Ferencvaros) speelde. Leuk, dat zulke ploegen ook verder kunnen komen.

Bovenaan