Erka, eigenlijk moet ik je toch wel gelijk geven met jouw commentaar na Europees falen van Nederlandse clubs, dat het een mentale kwestie is. Iedereen ziet dat Feyenoord verre van in vorm is, maar met een juiste wedstrijd instelling hebben we toch twee teams zeer simpel opzij gezet. En ik heb niet het idee dat Tbilisi en Beer Sheva nou zoveel slechter zijn dan al die ploegen waar Nederlandse clubs de laatste jaren van verloren hebben.
Erka, eigenlijk moet ik je toch wel gelijk geven met jouw commentaar na Europees falen van Nederlandse clubs, dat het een mentale kwestie is. Iedereen ziet dat Feyenoord verre van in vorm is, maar met een juiste wedstrijd instelling hebben we toch twee teams zeer simpel opzij gezet. En ik heb nou niet het idee dat Tbilisi en Beer Sheva nou zoveel slechter zijn dan al die ploegen waar Nederlandse clubs de laatste jaren van verloren hebben.
Dat PAOK verliest nu uit bij Slovan Bratislava met 1-0. Bijzonder dat je daar als Ajax 4 tegentreffers tegen hebt geincasseerd. De kampioen van Griekenland kan naast elke groepsfase grijpen. Ook niet heel eerlijk wat mij betreft.
De TV-zenders kiezen altijd voor wedstrijden van PAF, ook al zijn die al nagenoeg beslist zoals nu. Antwerp-AZ lijkt mij voor de neutrale toeschouwer inderdaad ook het meest interessant om naar te kijken, maar zal wel weer alleen via een livestream zijn. Alle 3 Nederlandse clubs spelen namelijk volgende week weer grotendeels tegelijk.Hopelijk wordt volgende week Antwerp-AZ uitgezonden. Dat kan nog wel een kraker worden. Sowieso op papier de mooiste van de drie, maar ja die halen niet zulke hoge kijkcijfers helaas.
Die zijn waarschijnlijk nog steeds boos. Een hele rits gele kaarten, en de 1-0 In de laatste minuut.
De TV-zenders kiezen altijd voor wedstrijden van PAF, ook al zijn die al nagenoeg beslist zoals nu. Antwerp-AZ lijkt mij voor de neutrale toeschouwer inderdaad ook het meest interessant om naar te kijken, maar zal wel weer alleen via een livestream zijn. Alle 3 Nederlandse clubs spelen namelijk volgende week weer grotendeels tegelijk.
PSV
AJAX
FEYENOORD
PAF.
De TV-zenders kiezen altijd voor wedstrijden van PAF, ook al zijn die al nagenoeg beslist zoals nu. Antwerp-AZ lijkt mij voor de neutrale toeschouwer inderdaad ook het meest interessant om naar te kijken, maar zal wel weer alleen via een livestream zijn. Alle 3 Nederlandse clubs spelen namelijk volgende week weer grotendeels tegelijk.