Europa League 2019-2020

Atreides

Well-known member
Ik denk dat Dinamo Tiblisi lastiger/te lastig is.

Zou te doen moeten zijn. Ik hoop dat Stam een CM/DM gaat toevoegen aan zijn opstelling ten koste van ??n buitenspeler of gewoon met drie CV's gaat spelen. Dan maar een paar keer lelijk spelen.

Feyenoord tegen Hapoel Beersheva of Norrkoping.
PSV tegen Austria Wien of Apollon Limassol
AZ tegen FC Antwerp of Vitoria Plzen.

Dat lijkt op het oog te doen.

Max

Administrator
Forumleiding
We hebben geen goede spits, dus dan kun je wellicht beter zonder spits spelen. Verder moet je Baco en Botteghin niet met teveel ruimte in hun rug lagen spelen en die bal wegrossen in plaats van achterin rondspelen.

Pascallovic

Well-known member
We hebben geen goede spits, dus dan kun je wellicht beter zonder spits spelen. Verder moet je Baco en Botteghin niet met teveel ruimte in hun rug lagen spelen en die bal wegrossen in plaats van achterin rondspelen.
Zou Botteghin uberhaubt fit zijn?

MWLC

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Feyenoord voor vanavond.

Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Fer, Kokcu, Burger; Narsingh, Berghuis, Sinisterra.

Atreides

Well-known member
Wat voor opstelling mogen we van Feyenoord verwachten qua opstelling vanavond? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd dus ik denk dat ik maar een kijkpoging ga wagen.

Batigoal

Well-known member
Ik zie dat bij Dinamo Tblisi de Georgische Messi speelt! Levan Shengelia werd zo gepresenteerd bij Tubeke, maar dat heeft hij niet bepaald waargemaakt. Nog altijd slechts 25 jaar en dit seizoen lekker op dreef qua goals zie ik. Kortom, die zal vanavond wel scoren.

Pascallovic

Well-known member
Ik zie dat bij Dinamo Tblisi de Georgische Messi speelt! Levan Shengelia werd zo gepresenteerd bij Tubeke, maar dat heeft hij niet bepaald waargemaakt. Nog altijd slechts 25 jaar en dit seizoen lekker op dreef qua goals zie ik. Kortom, die zal vanavond wel scoren.
Dus zijn 2 Georgische Messi's? Giorgi Chanturia is namelijk ook zo aan ons gepresenteerd bij Vitesse.

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2019-2020

Ik had nog 7,50? bij bwin staan. Als Dinamo Tbilisi wint, dan is mijn bier vanavond en de return volgende week gratis.

Batigoal

Well-known member
Dus zijn 2 Georgische Messi's? Giorgi Chanturia is namelijk ook zo aan ons gepresenteerd bij Vitesse.

Waarschijnlijk wordt iedere jonge Georgi?r die kan dribbelen met de bal de Georgische Messi genoemd. De nieuwe Arveladze klinkt blijkbaar niet sexy genoeg.

Atreides

Well-known member
De opstelling die MWLC hierboven heeft gepost.

:oops:

Uitwedstrijd Feyenoord bij Dinamo Tbilisi volgende week zonder publiek

Door een straf van de UEFA mag Dinamo Tbilisi volgende week geen supporters toelaten voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
Sportredactie 08-08-19, 16:19 Laatste update: 16:24

1

Dinamo Tbilisi en Feyenoord spelen volgende week donderdag de return in de derde voorronde van de Europa League. De heenwedstrijd is vanavond om 19.30 uur in de Kuip.

De kaartverkoop voor de wedstrijd in de derde voorronde van de Europa League ging vanochtend van start, maar is vanwege deze straf per direct stopgezet. Feyenoord adviseert supporters nadrukkelijk geen reis te boeken naar de uitwedstrijd van volgende week en raadt hen ook af om kaarten te kopen voor dit duel.

Toch niet ongunstig deze ontwikkeling. Een tikje saai misschien, maar een mooie meevaller voor Stam.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Tbilisi heb je ook geen rechtstreekse vlucht, dus extra gezeik.

Pascallovic

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Feyenoord voor vanavond.

Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Fer, Kokcu, Burger; Narsingh, Berghuis, Sinisterra.
Scheelt niet veel:cab:

Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Haps, Fer, Tapia, Kokcu; Sinisterra, Berghuis en Larsson.

Bovenaan