Die krijgen geen poot aan de grond tegen Malmo nee. En dat is niet omdat Malmo een wonderploeg heeft.En die tegenstander gaat er de volgende ronde twee keer keihard af.
Wel een ervaring rijkerHier heb je afgelopen seizoen dus 38 wedstrijden voor gespeeld.
De KNVB zou mensen die zulke debiele uitspraken doen moeten straffen met 10 maanden stadionverbod.De KNVB zou Nederlandse ploegen die in deze ronde stranden moeten straffen met tien strafpunten voor de competitie.
De KNVB zou mensen die zulke debiele uitspraken doen moeten straffen met 10 maanden stadionverbod.
Wederom zoals ieder jaar; zwaar mentaal probleem. Die Bosni?rs halen alles uit de kast en wij denken het wel even te doen.
Wat is het dan? Je ziet dat de spelers van FC Utrecht voetbaltechnisch suprieur aan die van de tegenstander zijn.Zou het echt altijd maar weer een mentaal probleem zijn? Lijkt me iets te makkelijk.
Hier heb je afgelopen seizoen dus 38 wedstrijden voor gespeeld.
Zou het echt altijd maar weer een mentaal probleem zijn? Lijkt me iets te makkelijk.
Ik heb het twintig minuten volgehouden trouwens. Toen kon je het onheil al aan zien komen.
Vaduz is wel door.
FC Utrecht natuurlijk wel een tegenvallertje, maar dat was niet de ploeg waar we heel veel van gingen verwachten toch? Zou mooi zijn als AZ, PSV en Feyenoord zich wel weten te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Ook dat is nog een lange weg.