Europa League 2019-2020

Jacco

Well-known member
De KNVB zou Nederlandse ploegen die in deze ronde stranden moeten straffen met tien strafpunten voor de competitie.

PES5

Administrator
Forumleiding
Onvoorstelbaar slecht.

Alsof het ze ook werkelijk geen reet interesseert. En wat wilde Vd Brom met zijn wissels? Handig om alleen maar middenvelders in het veld te hebben staan als je nog moet scoren.

En dan zo'n laatste vrije trap. Eerst maar even rustig aan en 40 sec om 'm te nemen en dan dat ding niet eens de 16 in krijgen. Je bent gvd prof. Dan word je toch gek als trainer?

Wederom zoals ieder jaar; zwaar mentaal probleem. Die Bosni?rs halen alles uit de kast en wij denken het wel even te doen.

RickPSV

Active member
Als ik dat Zrinjski vergelijk met FC Dordrecht vorig seizoen, zie ik weinig verschil. Behalve dat Dordrecht waarschijnlijk met 2-0 ofzo had gewonnen van deze ploeg.

de waan

Well-known member
Wederom zoals ieder jaar; zwaar mentaal probleem. Die Bosni?rs halen alles uit de kast en wij denken het wel even te doen.

Zou het echt altijd maar weer een mentaal probleem zijn? Lijkt me iets te makkelijk.

Ik heb het twintig minuten volgehouden trouwens. Toen kon je het onheil al aan zien komen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Zou het echt altijd maar weer een mentaal probleem zijn? Lijkt me iets te makkelijk.

Ik heb het twintig minuten volgehouden trouwens. Toen kon je het onheil al aan zien komen.

Heb je gezien met welke nonchalance ze na rust en in de verlenging speelden? Dat is puur gemakzucht en dus een mentaal probleem. Voetballend waren ze echt drie klassen beter.

JMD

Well-known member
Vaduz is wel door.

Mooi. Nu mogen ze tegen Frankfurt

PSV volgende week tegen Haugesund, die verloren uit wel met 2-1, maar hadden thuis al gewonnen met 2-0.
Feyenoord dus tegen Tblisi en van AZ wisten we de tegenstander al, dat is Mariupol.

ALenstra

Well-known member
Feyenoord-Dynamo Tbilisi was in 1981 een van de halve finales in de Europacup II. Dynamo had toen een fantastisch team dat later de Europacup II won.

Max

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht natuurlijk wel een tegenvallertje, maar dat was niet de ploeg waar we heel veel van gingen verwachten toch? Zou mooi zijn als AZ, PSV en Feyenoord zich wel weten te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Ook dat is nog een lange weg.

erka

Well-known member
FC Utrecht natuurlijk wel een tegenvallertje, maar dat was niet de ploeg waar we heel veel van gingen verwachten toch? Zou mooi zijn als AZ, PSV en Feyenoord zich wel weten te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Ook dat is nog een lange weg.

Het punt is steeds met ploegen als Utrecht: nee, we verwachten niets van hun in het toernooi, en zeker niet tegen clubs uit grote landen.

Maar tegen een tegenstander uit Bosni? moet Utrecht altijd kunnen winnen. Als dat niet lukt is het puur mentaal. Heeft niks met voetbal te maken maar alles met een verschrikkelijk slechte instelling.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is waar. Ik begreep dat Malmo de volgende was. Dan hoor je gewoon wel wat puntjes te pakken. Het gekke is dat ze vorig jaar bijna door waren tegen Zenith.

Bovenaan