Europa League 2018-2019

Atreides

Well-known member
Onder Van Bronckhorst zijn we trots met een 1-1 gelijkspel thuis tegen Trencin, dus ik denk niet dat je uit Rotterdam prestaties mag verwachten

In theorie wel, in de praktijk dus niet met van Bronckhorst. Die lijkt totaal het intellect te missen om Europees wat neer te zetten.

Daarnaast verschuift het centiment weer richting het aanblijven van Van Bronckhorst heb ik het idee. De aanstelling van Bosz zou alles flink opschudden. Qua prijzen zal hij Van Bronckhorst echter niet snel bijbenen.

Dat laatste ben ik met je eens. Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat er bij Feyenoord tevreden naar de totale ontwikkeling wordt gekeken. Spel is slecht, breken weinig jeugdspelers door, belegen elftal. Max en Jamel die steeds meer wegblijven....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij gaat een hele groep komend seizoen definitief afhaken. Ik heb toegezegd aan een vriend om nog een jaartje te verlengen, dus dat gaan we dan doen. Maar ik ben wel voorstander van wat vermakelijker voetbal. Dan lijkt Bosz een goede keuze.
 

Batigoal

Well-known member
AC Milan heeft het ook weer prima om zeep geholpen. Ik begrijp dat ze mochten verliezen met 1 of 2 goals verschil, als ze maar vaker dan 1 keer scoorden. Dus verliezen ze met 3-1 van Olympiakos en zijn ze uitgeschakeld. :eek:mg:

Komende zomer maar weer 150 miljoen erin pompen.
 

Mario

Well-known member
Volgens mij gaat een hele groep komend seizoen definitief afhaken. Ik heb toegezegd aan een vriend om nog een jaartje te verlengen, dus dat gaan we dan doen. Maar ik ben wel voorstander van wat vermakelijker voetbal. Dan lijkt Bosz een goede keuze.

Jullie winnen gewoon weer de beker, en dan mag Gio weer een jaartje blijven :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2018-2019

Jullie winnen gewoon weer de beker, en dan mag Gio weer een jaartje blijven :duim:

Klopt. In juli winnen we vervolgens ook de JCS. Nog zes bekers en we zijn Ajax voorbij en nog acht JCS en we zijn jullie voorbij.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Club Brugge gaat zich sowieso aan een klepper mogen verwachten. Ze lijken te moeten hopen op Dinamo Zagreb, al vond ik die tegen Anderlecht echt geen slechte indruk maken. Voor Genk is er veen 'niveauverschil' in tegenstanders: je kan bijvoorbeeld BATE krijgen maar evengoed Lazio of Donetsk.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 2e ronde heen:

12 februari
1855 Fenerbah?e SK(Tur)-FC Zenit(Rus)
14 februari
1855 SK Rapid Wien(Oos)-FC Internazionale Milano(Ita)
1855 SK Slavia Praha(Tsj)-KRC Genk(Bel)
1855 FC Krasnodar(Rus)-Bayer 04 Leverkusen(Dui)
1855 Stade Rennais(Fra)-Real Betis Balompi?(Spa)
1855 Olympiacos FC(Gri)-FC Dynamo Kyiv(Oek)
1855 SS Lazio(Ita)-Sevilla FC(Spa)
1855 FC BATE Borisov(WRu)-Arsenal FC(Eng)
1855 Galatasaray AŞ(Tur)-SL Benfica(Por)
2100 FC Viktoria Plzeň(Tsj)-GNK Dinamo Zagreb(Kro)
2100 Club Brugge(Bel)-FC Salzburg(Oos)
2100 FC Z?rich(Zwi)-SSC Napoli(Ita)
2100 Malm? FF(Zwe)-Chelsea FC(Eng)
2100 FC Shakhtar Donetsk(Oek)-Eintracht Frankfurt(Dui)
2100 Celtic FC(Sch)-Valencia CF(Spa)
2100 Sporting Clube de Portugal(Por)-Villarreal CF(Spa)
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 2e ronde returns:

20 februari
1800 Sevilla FC(Spa)-SS Lazio(Ita) (1-0)
21 februari
1855 GNK Dinamo Zagreb(Kro)-FC Viktoria Plzeň(Tsj) (1-2)
1855 FC Salzburg(Oos)-Club Brugge(Bel) (1-2)
1855 SSC Napoli(Ita)-FC Z?rich(Zwi) (3-1)
1855 Eintracht Frankfurt(Dui)-FC Shakhtar Donetsk(Oek) (2-2)
1855 Valencia CF(Spa)-Celtic FC(Sch) (2-0)
1855 FC Zenit(Rus)-Fenerbah?e SK(Tur) (0-1)
1855 Villarreal CF(Spa)-Sporting Clube de Portugal(Por) (1-0)
1855 Arsenal FC(Eng)-FC BATE Borisov(WRu) (0-1)
2100 FC Internazionale Milano(Ita)-SK Rapid Wien(Oos) (1-0)
2100 KRC Genk(Bel)-SK Slavia Praha(Tsj) (0-0)
2100 Bayer 04 Leverkusen(Dui)-FC Krasnodar(Rus) (0-0)
2100 Chelsea FC(Eng)-Malm? FF(Zwe) (2-1)
2100 Real Betis Balompi?(Spa)-Stade Rennais(Fra) (3-3)
2100 FC Dynamo Kyiv(Oek)-Olympiacos FC(Gri) (2-2)
2100 SL Benfica(Por)-Galatasaray AŞ(Tur) (2-1)
 

JMD

Well-known member
Eerder vanavond sneuvelde Keizer met Sporting, Bosz lijkt ook uitgeschakeld te worden, na 0-0 in Rusland komt Leverkusen zojuist 0-1 achter door een juweel van een vrije trap van Krasnodar. Met nog een minuut of 10 moeten de Duitsers nog 2x scoren.
 

JMD

Well-known member
Na deze ronde zijn maar liefst 7 landen klaar in Europa: Belgi?, Turkije, Zwitserland, Griekenland, Wit Rusland, Zweden en Schotland. Belgi? en Turkije verloren vanavond zelfs allebei hun overgebleven deelnemers.
 

JMD

Well-known member
Morgen om 13.00 wordt er geloot. Een loting zonder restricties, iedereen kan tegen iedereen komen, op de regel na dat Russische en Oekra?ense ploegen elkaar niet tegen mogen komen.
 

JMD

Well-known member
Loting 1/8 finales:
Chelsea - Dinamo Kiev
Frankfurt - Internazionale
Dinamo Zagreb - Benfica
Napoli - Salzburg
Valencia - Krasnodar
Sevilla - Slavia Praag
Arsenal - Stade Rennes
Zenit St Petersburg - Villarreal
 
Bovenaan