Europa League 2017-2018

De Wolf

Well-known member
Moet er weer een bepaalde groep bijgehaald worden en dan ook nog twee keer hetzelfde plaatsen.
 

zwammy

Well-known member
Zo. Sparta Praag, Bordeaux, Gent, Brondby, PSV en waarschijnlijk Freiburg eruit. Das een flinke spoeling
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sparta Praag meestal ook wel een ploeg die wel wat kan in Europa.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb alle vertrouwen in Cocu, ik zou 'm gewoon laten zitten. En vooral vertrouwen geven in deze spelersgroep.
 

Forza AZ

Well-known member
Voorlopige indeling voor de loting van de 4e voorronde:

geplaatst
Zenit St. Petersburg (Rus)
Dinamo Kyiv (Oek)
Ajax
Athletic Bilbao (Spa)
Fenerbah?e (Tur)
AC Milan (Ita)
Viktoria Plzen (Tsj)
Salzburg (Oos)
Club Brugge (Bel)
Sporting Braga (Por) *
PAOK (Gri)
Ludogorets Razgrad (Bul)
Krasnodar (Rus)
BATE Borisov (WRu)
Everton (Eng)
Legia Warszawa (Pol)
Olympique Marseille (Fra)
Dinamo Zagreb (Kro)
Maccabi Tel Aviv (Isr)
Austria Wien (Oos)
Midtjylland (Den)
Partizan (Ser)
nog onzeker *
Panathinaikos (Gri)
ongeplaatst
Maritimo Funchal (Por)
Rosenborg (Noo)
Hajduk Split (Kro)
Sheriff Tiraspol (Mol)
Apollon Limassol (Cyp)
AIK Solna (Zwe) *
Oleksandriya (Oek)
Videoton (Hon)
Crvena zvezda (Ser)
Sk?nderbeu (Alb)
Utrecht
AEK Athens (Gri)
Altach (Oos)
AEK Larnaca (Cyp)
Hafnarfjordur (IJsl)
Viitorul (Roe)
Osijek (Kro)
Vardar (Mac)
Domzale (Slv)
?stersunds (Zwe)
Shkendija Tetovo (Mac)
Suduva (Lit)

*: Braga-AIK Solna is nog bezig. Wint Braga dan is Panathiniakos niet geplaatst, wint AIK Solna dan is Panathinaikos wel geplaatst.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
*: Braga-AIK Solna is nog bezig. Wint Braga dan is Panathiniakos niet geplaatst, wint AIK Solna dan is Panathinaikos wel geplaatst.
Braga wint door een doelpunt in de 121e minuut en zijn dus de laatste geplaatste ploeg. Panathinaikos is dus ongeplaatst.
 

Maasveld

Well-known member
Je ziet toch weer aan de Belgen dat play-offs een zeer positieve werking hebben op het niveau van de clubs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De kans dat Utreg komende ronde gaat overleven lijkt mij klein.
 

Eresd?g?

Banned
De kans dat Utreg komende ronde gaat overleven lijkt mij klein.
Als ze mazzel hebben met de loting is een nieuwe stunt mogelijk. Best aardige ploeg hoor FC Utrecht. Gisteravond hadden ze natuurlijk eigenlijk gewoon gewonnen. De scheidsrechter schopte de gelijkmaker er nog net niet zelf in maar daar kwam t wel een beetje op neer. Verder komen er nog aantal versterkingen aan, hopelijk op tijd!
 

Batigoal

Well-known member
Het lijkt er nu al op dat Belgi? gewoon ??n top jaar had vorig seizoen. Net als ik vermoed dat wij ook niet zoveel punten gaan halen.

Ik moet wel zeggen dat FC Utrecht gisteravond vechtlust toonde. Dat is ook weleens anders geweest bij Nederlandse clubs.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De punten moeten in principe komen van de twee topclubs die in de EL uitkomen. Als PSV het dan laat liggen, dan hoef je niets meer van het Europese seizoen te verwachten. Ajax gaat niet PSV haar falen compenseren en Vitesse krijgt straks een onwijs zware loting.
 

Fenerium

Member
Fenerbahce kwam niet verder dan 1-1 tegen Sturm Graz, wel voldoende om door te gaan na de 2-1 overwinning van vorige week.

Fener moet nog drie spelers aantrekken voor bepaalde linies want deze tweeluik tegen Sturm Graz was tien keer niets. Van Persie begon op de bank maar liet in de tweede helft weer een versleten indruk achter. Een spits is een must.
 

de waan

Well-known member
De punten moeten in principe komen van de twee topclubs die in de EL uitkomen. Als PSV het dan laat liggen, dan hoef je niets meer van het Europese seizoen te verwachten. Ajax gaat niet PSV haar falen compenseren en Vitesse krijgt straks een onwijs zware loting.

Dat is wel een probleem. Enige hoop is nog dat Feyenoord ??n vrij makkelijke tegenstander krijgt, zodat ze via het achterdeurtje van plak drie nog verder kunnen in de Europa League.
 
Bovenaan