Europa League 2016-2017

Batigoal

Well-known member
Mooi dat nog geen enkel duel echt beslist is. Ik denk uiteindelijk dat beide Belgische clubs aan het kortste eind trekken, maar toch hebben ze goed gepresteerd door met twee ploegen zo ver te komen.

Bo?tius zit wel op zijn plek in Genk.
 

ALenstra

Well-known member
AIK heeft sinds een paar jaar een nieuw stadion, de Friends Arena. Daar kunnen ruim 54.000 toeschouwers in.
Dat van het nieuwe stadion wist ik. Ik wist niet dat het zo'n groot stadion was. Voor Zweedse begrippen lijkt het mij groot want volgens mij komt er niet zoveel publiek in de Zweedse competitie.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat van het nieuwe stadion wist ik. Ik wist niet dat het zo'n groot stadion was. Voor Zweedse begrippen lijkt het mij groot want volgens mij komt er niet zoveel publiek in de Zweedse competitie.
Bij de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen waren er 26812 toeschouwers bij AIK Solna. Het stadion zal in de competitie dus niet vaak vol zitten (misschien bij een Stockholmse derby). Die 26000 is ook al veel zie ik nu. Bij de laatste wedstrijden in 2016 zaten er tussen de 8000 en 13000 toeschouwers. Dan is het wel erg leeg.
 
Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Mooi dat nog geen enkel duel echt beslist is. Ik denk uiteindelijk dat beide Belgische clubs aan het kortste eind trekken, maar toch hebben ze goed gepresteerd door met twee ploegen zo ver te komen.

Bo?tius zit wel op zijn plek in Genk.
Ik zie Genk wel doorgaan eigenlijk. Vervolgens in halve finale tegen Ajax :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zit van donderdag 27 april tot zondag 30 april in Stockholm. Ik geloof dat AIK thuisspeelt donderdag. Misschien maar even kijken daar.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma kwartfinales returns:

20 april
2105 Manchester United FC(Eng)-RSC Anderlecht(Bel) (1-1)
2105 KRC Genk(Bel)-RC Celta de Vigo(Spa) (2-3)
2105 FC Schalke 04(Dui)-AFC Ajax(Ned) (0-2)
2105 Beşiktaş JK(Tur)-Olympique Lyonnais(Fra) (1-2)
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooi dat nog geen enkel duel echt beslist is. Ik denk uiteindelijk dat beide Belgische clubs aan het kortste eind trekken, maar toch hebben ze goed gepresteerd door met twee ploegen zo ver te komen.

Bo?tius zit wel op zijn plek in Genk.

Genk maakt kans, Anderlecht zou een klein mirakel zijn.

Ajax moet goedkomen toch? Schalke speelt zijn zwakste seizoen in tijden.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax moet eerste kwartier door komen en vervolgens zien te scoren. Als ze scoren moet het wel goed komen. Zodra je voor komt kan je wedstrijd op 80% uitspelen. Verwacht overigens Traore weer in de spits. Daar hadden die statische verdedigers het moeilijk mee. Zou mooi zijn als ze t tweede helft rustig aan kunnen doen. Zondag wacht immers PSV alweer. Bij puntverlies is Feyenoord kampioen.
 

Pascallovic

Well-known member
De UEFA doet weer eens niks als de boel volledig uit de hand loopt. Voor het geintje van vorige week krijgen zowel Lyon als Besiktas een boete van 100.000. Nederlandse clubs zijn per jaar hetzelfde kwijt aan boetes voor het staan op de trappen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ze rekenen het organisatorisch sterkere landen gewoon zwaarder aan. Banaantje op het veld in Rostov was ook geen enkel probleem.
 
Bovenaan