Daar kunnen niet zoveel toeschouwers in toch?
Dat van het nieuwe stadion wist ik. Ik wist niet dat het zo'n groot stadion was. Voor Zweedse begrippen lijkt het mij groot want volgens mij komt er niet zoveel publiek in de Zweedse competitie.AIK heeft sinds een paar jaar een nieuw stadion, de Friends Arena. Daar kunnen ruim 54.000 toeschouwers in.
Bij de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen waren er 26812 toeschouwers bij AIK Solna. Het stadion zal in de competitie dus niet vaak vol zitten (misschien bij een Stockholmse derby). Die 26000 is ook al veel zie ik nu. Bij de laatste wedstrijden in 2016 zaten er tussen de 8000 en 13000 toeschouwers. Dan is het wel erg leeg.Dat van het nieuwe stadion wist ik. Ik wist niet dat het zo'n groot stadion was. Voor Zweedse begrippen lijkt het mij groot want volgens mij komt er niet zoveel publiek in de Zweedse competitie.
Ik zie Genk wel doorgaan eigenlijk. Vervolgens in halve finale tegen AjaxMooi dat nog geen enkel duel echt beslist is. Ik denk uiteindelijk dat beide Belgische clubs aan het kortste eind trekken, maar toch hebben ze goed gepresteerd door met twee ploegen zo ver te komen.
Bo?tius zit wel op zijn plek in Genk.
Mooi dat nog geen enkel duel echt beslist is. Ik denk uiteindelijk dat beide Belgische clubs aan het kortste eind trekken, maar toch hebben ze goed gepresteerd door met twee ploegen zo ver te komen.
Bo?tius zit wel op zijn plek in Genk.
:duim:Hup Anderlecht en Genk!
Besiktas op 1-0, Anderlecht kom op 1-1