Tegen Sporting Portugal was het gewoon met publiek vorige week. Volgens mij niet echt iets gebeurd toen (zover ik gehoord heb).Hebben ze niet een schorsing omdat ze tijdens de CL zich hebben misdragen.
Tegen Sporting Portugal was het gewoon met publiek vorige week. Volgens mij niet echt iets gebeurd toen (zover ik gehoord heb).Hebben ze niet een schorsing omdat ze tijdens de CL zich hebben misdragen.
Lyon wordt een moeilijk verhaal inderdaad. Maar wel een mooie trip.Lucky Ajax.... Maar AZ krijgt nog een zware dobber aan Lyon.
Ik vind het juist geen mooie trip, want je moet naar het verschrikkelijke Frankrijk. Daar is altijd gezeik mee als er een Nederlandse club op bezoek komt. In het verleden hebben supporters van Ajax, Feyenoord, PSV, FC Groningen en FC Twente er volgens mij altijd problemen gehad met supporters.Lyon wordt een moeilijk verhaal inderdaad. Maar wel een mooie trip.
Vooraf verwacht ik niets, kan het alleen maar meevallen.
Ik vind het juist geen mooie trip, want je moet naar het verschrikkelijke Frankrijk. Daar is altijd gezeik mee als er een Nederlandse club op bezoek komt. In het verleden hebben supporters van Ajax, Feyenoord, PSV, FC Groningen en FC Twente er volgens mij altijd problemen gehad met supporters.
Leo is aardig berucht in Europa hoor
Het zijn dan ook die kutfransen die altijd voor problemen zorgen, niet de Nederlandse supporters.AZ is zelf ook geen club met probleemfans dus het zal wel loslopen in Lyon.
Dan gaat het toch vooral om Marseille en PSG? Van andere Franse clubs hoor je zelden of nooit iets over problemen met fans.Het zijn dan ook die kutfransen die altijd voor problemen zorgen, niet de Nederlandse supporters.
Dan gaat het toch vooral om Marseille en PSG? Van andere Franse clubs hoor je zelden of nooit iets over problemen met fans.
PSG heeft bijna geen fans, dus dat valt wel mee.
Is dit grappig bedoeld Batigol ?
Want sorry hoor, ik heb niks met PSG maar die club heeft wel degelijk een fanatieke achterban. Al het min of meer 'volkse' wat grenst aan de arrondisements uit Parijs is zwaar PSG-gebied.
Is dit grappig bedoeld Batigol ?
Want sorry hoor, ik heb niks met PSG maar die club heeft wel degelijk een fanatieke achterban. Al het min of meer 'volkse' wat grenst aan de arrondisements uit Parijs is zwaar PSG-gebied.
Van Wikipedia: The club was formed in 1970 by the merger of Paris FC and Stade Saint-Germain.Door wie is PSG trouwens opgericht? kon er niets over vinden.
Door wie is PSG trouwens opgericht? kon er niets over vinden.