Europa League 2016-2017

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax, Luik en Celta.


Luik een gunstige loting, Celta minder.

Wel leuke clubs en goed te bereizen. Lekker naar Baskenland. Leuk uitje!
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax bij Standard Luik, Celta de Vigo en Panatinaikos .

AZ bij Zenit, Maccabi en Dundalk.

Feyenoord bij Man Utd, Fenerbahce en Zorya Loehansk.


Ik verwacht dat Feyenoord het niet gaat redden met zulke tegenstanders. AZ maakt goede kansen om boven Maccabi en Dundalk te eindigen. Ajax kan alle kanten op. Celta de Vigo zie ik als favoriet, maar ook niet dusdanig dat die even alle wedstrijden gaan winnen. Een redelijk gelijkwaardige groep.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Leuke loting. Niet teveel van de weinig aansprekende oost-europese of scandinavische zooi. Feyenoord zit natuurlijk in een supermoeilijke ploeg... anderzijds, Manchester had het vorig jaar ook lastig tegen een NL-ploeg en Feyenoord zit voor het eerst sinds jaren sterk en degelijk in elkaar. Gewoon de lat hoog leggen en er voor gaan. AZ gaat zeker overwinteren... de Alkmaarders zijn momenteel de nummer 2 of 3 van Nederland qua sterkte en De Brom is een ervaren trainer. Ajax... leuke tegenstanders. Van Luik weet ik helemaal niks, maar veel slechter zullen ze niet zijn. Hoe dan ook... ik wens alledrie onze NL-ploegen heel veel punten toe in dit EL-seizoen.
 

Jef400

Well-known member
AZ moet gewoon door. Twee kwalitatief mindere tegenstanders in de poule van 4. Je moet gewoon 2e worden. Dundalk en Macabbi zijn echt geen voetbalgoden.
 

De Wolf

Well-known member
1997 in de Championsleague (toen met Juventus)

Fenerbahce hebben we een keer getroffen in de voorronde CL met Van Hooijdonk
Zorja = Remember Manu
 

Forza AZ

Well-known member
Voor de Feyenoord-fans: Zorya speelt z'n thuiswedstrijden deze keer in Odessa (en dus niet in Kiev zoals de vorige keer dat Feyenoord tegen Zorys speelde).
 

Fenerium

Member
Jammer dat het United is en geen Liverpool, 3 volksclubs in 1 groep. Dat zou echt fantastisch geweest zijn.
 

Fenerium

Member
Dick Advocaat kan beter overstappen naar 4-4-2.

De 4-3-3 werkte uitstekend tegen een laagvlieger als Grasshopper maar tegen clubs als United en Feyenoord is de kans dat je wordt afgestraft zwaar aanwezig. Gewoon met 2 spitsen spelen want met de 4-3-3 formatie verkracht je Emenike wat gewoon een echte spits is en geen vleugelaanvaller.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de Feyenoord-fans: Zorya speelt z'n thuiswedstrijden deze keer in Odessa (en dus niet in Kiev zoals de vorige keer dat Feyenoord tegen Zorys speelde).

Dan is het geen optie, tenzij de FSV nog iets tegen een redelijk tarief regelt. Op Odessa vliegt er niks rechtstreeks vanaf Nederland. Wel eens eerder naar gekeken voor een weekendtripje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Feyenoord kan gewoon 4 punten pakken tegen Utd ?n Fenerbahce. Kom op zeg, vooral Utd gaat er echt niet voor.
 
Bovenaan