Europa League 2015/2016

Forza AZ

Well-known member
Liverpool heeft het ook niet echt getroffen. Die vliegen er gewoon uit.
Zo goed is dat Augsburg nu ook weer niet. Ja, AZ verloor er 2x van, maar thuis was dat gewoon zeer tegen de verhouding in, en uit kwam dat door een paar blunders van de AZ-verdediging in combinatie met pech in de afwerking.
Dat zou Liverpool toch wel moeten kunnen winnen lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stugge ploeg dat Midtjylland. Is natuurlijk nog geen Molde, maar geen kinderachtige ploeg.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool laat erg weinig zien voorlopig. Ze zouden er nochtans goed aan doen vanavond al een goed resultaat neer te zetten, dat er in de return volgende week wat spelers kunnen rusten met oog op de League Cup-finale. Maar echt gemotiveerd komen ze niet over.

Valencia kan zo te zien terug voetballen. Die halen wel even fors uit.
 

Janssen

Well-known member
Liverpool laat erg weinig zien voorlopig. Ze zouden er nochtans goed aan doen vanavond al een goed resultaat neer te zetten, dat er in de return volgende week wat spelers kunnen rusten met oog op de League Cup-finale. Maar echt gemotiveerd komen ze niet over.

Paul Verhaegh stond te heersen achterin.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke wedstrijden hoor. Dit toernooi is vanaf de knockout-fase een stuk interessanter dan de Champions League.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Leuke wedstrijden hoor. Dit toernooi is vanaf de knockout-fase een stuk interessanter dan de Champions League.

Serieus? Ik kijk nog liever de maandagavond wedstrijd in de Jupiler League, dan... ik weet niet eens een wedstrijd van gisteren :cab:
 

Batigoal

Well-known member
Serieus? Ik kijk nog liever de maandagavond wedstrijd in de Jupiler League, dan... ik weet niet eens een wedstrijd van gisteren :cab:

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar de subtop van Europa met een stuk of 10 kanshebbers op de eindzege vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan de jaarlijkse repetitie met een winnaar uit het rijtje Bar?a-Real-Bayern.
 
Bovenaan