Europa League 2015/2016

PES5

Administrator
Forumleiding
Uitstekende scheidsrechter zeg. Laat lekker veel doorgaan en is niet pietluttig bij bepaalde acties.

Ik vind Luckassen zeer sterk spelen. Wint zeer veel tweede ballen. AZ speelt sowieso sterk. Compact en met veel lopende mensen.

Vanmiddag ook de eerste helft van Qabala - Dortmund gekeken. Qabala moest echt met 3-0 voorstaan na een kwartier, maar het was Dortmund dat toesloeg. Twee fraaie goals van Aubemayang.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ vind ik sowieso vrijwel altijd Europees prima uit de verf komen. Daar mogen de topclubs van Nederland een voorbeeld aan nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn hemel zeg, die moet je door het net heen rossen. Die mag met zijn familie bij Fortuna Sittard gaan spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ze bij AZ niet ge?nvesteerd hebben in een spits, maar die van Almere City hebben genomen als gok.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde dat hij dan aan de andere valt. Tot dusver had AZ veelal het geluk dat dat niet gebeurde.
 

Pascallovic

Well-known member
Goede vrije trap, maar Coutinho staat ook wel te ver in de andere hoek. Gezien de afstand naar het doel was het niet heel ondenkbaar dat die bal op tijd zou dalen nadat hij over de muur was. Had er dus wel iets dichterbij mogen zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel bewonderenswaardig met hoeveel eigen jeugd AZ speelt. Haps, Haye, Dos Santos, Luckassen en Van Overeem. Verder heeft Rienstra ook een verleden in de AZ jeugdopleiding.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde dat ze verliezen van Augsburg. Was niet nodig geweest. Heel veel kansen gehad. Je moet er gewoon een paar binnen schieten.
 

erka

Well-known member
Wordt natuurlijk zometeen weer een kansloos potje met een hoop risicoloos balbezit van Grunn maar veel meer dreiging van de Tsjechen.
 
Bovenaan