Haha ja, vooral qua fysiekRiedewald is in potentie toch een betere optie lijkt me. Sowieso qua fysiek.
Haha ja, vooral qua fysiekRiedewald is in potentie toch een betere optie lijkt me. Sowieso qua fysiek.
Ja goed, dat Rekik op zijn 17de fysiek al was opgewassen tegen iemand als Kompany zal er verder niet toe doen zeker.Wat is daar grappig aan? Riedewald is qua bouw betere optie centraal in de verdediging dan Rekik. Beetje lengte kan geen kwaad lijkt me.
Ja goed, dat Rekik op zijn 17de fysiek al was opgewassen tegen iemand als Kompany zal er verder niet toe doen zeker.
Was hij dat nu maar....
Zenuwen beginnen nu enigszins toe te nemen. Net even rondje gelopen door de binnenstad en bij het plein waar de fans van OM zich hebben verzameld geweest. Sfeer was lichtelijk gespannen. Veel politie ook, volgens mij zijn het geen lieverdjes. Allemaal kleine Noord-Afrikaanse mannetjes trouwens ook, allemaal trainingspakken.
Volgens mij ligt dat stadion van OM ook in een 'achterstandsbuurt' om het netjes te zeggen, veel Algerijnen, logisch natuurlijk, dat ligt aan de andere kant van de zee.Zenuwen beginnen nu enigszins toe te nemen. Net even rondje gelopen door de binnenstad en bij het plein waar de fans van OM zich hebben verzameld geweest. Sfeer was lichtelijk gespannen. Veel politie ook, volgens mij zijn het geen lieverdjes. Allemaal kleine Noord-Afrikaanse mannetjes trouwens ook, allemaal trainingspakken.
In de binnenstad van Rotterdam en zelfs hier in Dordrecht zie ik dat soort gasten met een Marseille-trainingspak ook altijd rondhangen. Al ligt Groningen enigszins uit de richting is de wedstrijd van vanavond een verkapte thuiswedstrijd.
Marseille, daar zitten geloof ik niet zo heel veel Fransen bij.Altijd gezeik met die Kutfransen.