gevegt
Well-known member
Begin j?j nou ook al?
Begin j?j nou ook al?
Dan kan die Armeen wel heel ver gooien, aangezien de wedstrijd in Albani? was.Ik las op het Saints forum dat ??n of andere gestoorde Armeen een steen tegen de kop van een Legia speler heeft gegooid. Bizar.
Ja dat las ik ook later. Op dat forum hadden ze het over Armenia.
Hoe dan ook, het plaatst het pissen in een fonteintje wel weer even in perspectief.
West Ham won de vorige ronde ook met de hakken over de sloot. Pas na penalty's werd er afgerekend met ??n of andere club uit Malta. Blijkbaar nemen ze het daar allemaal niet zo serieus.
Goeiendag Jamel, zoveel treurigheid had ik niet bij jou verwacht.Ja dat las ik ook later. Op dat forum hadden ze het over Armenia.
Hoe dan ook, het plaatst het pissen in een fonteintje wel weer even in perspectief.
Wel opvallend. West Ham heeft in 5 wedstrijden al 3 rode kaarten gekregen, terwijl ze via Fair Play mochten meedoen.West Ham won de vorige ronde ook met de hakken over de sloot. Pas na penalty's werd er afgerekend met ??n of andere club uit Malta. Blijkbaar nemen ze het daar allemaal niet zo serieus.
In Baku is morgenavond Qarabag - Celtic. Het is daar 39 graden en de verwachting is, serieus, dat het tijdens het voetballen richting de 50 graden gaat. Celsius.